בארץ

לפיד: "ניתן גיבוי מלא לכל עסקה, גם אם נצטרך להפסיק את הלחימה"

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר התראיין לאפי טריגר בגלי צה"ל והתייחס לניהול המלחמה, לטענתו של לפיד בשביל למגר את חמאס צריך להחזיר קודם כל את החטופים, והאופוזיציה תתמוך בכל החלטה של הממשלה שתחזיר את החטופים, גם אם תצטרך לעצור את המלחמה
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד התראיין הבוקר לאפי טריגר בגלי צה"ל והתייחס לנושא ניהול המלחמה והחזרת החטופים. במהלך הראיון טען לפיד כי "אם רוצים מגר את חמאס, צריך קודם כל להחזיר את החטופים, אמרתי בכנסת וגם באופן אישי לראש הממשלה שניתן גיבוי מלא לכל עסקה, כואבת שתהיה ואם המחיר יהיה הפסקת המלחמה, אז שיהיה המחיר".
כזכור, ראש הממשלה שוחח ביום שישי בערב עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לראשונה מזה קרוב לחודש, לפי דיווח ב-CNN במהלך השיחה אמר נתניהו לביידן כי הוא לא פוסל את אפשרות שתי המדינות, זאת למרות הסירוב לכך בקואליציה, בנוסף לכך דרש ביידן מראש הממשלה לאפשר את העברת כספי המיסים לרצועת עזה.
 
136 חטופים ישראלים עדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה, כאשר עד כה אין מתווה מוסכם לעסקה שתוביל לשחרורם בדומה למה שהיה לפני חודשיים, אז שוחררו קרוב למאה חטופים משבי חמאס. בשבועות האחרונים עולים דיווחים על מגעים בין ארה"ב, קטאר ומצרים על קיום עסקה שתוביל לשחרור החטופים ולסיום המלחמה המתנהלת כבר 109 ימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה פופוליסט, וואו! (ל"ת)
    פופוליזם 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור