בארץ

מהפכה בתל אביב: האם תהיו זכאים לחנייה חינם בקרוב?

לאור גיוסם של מאות אלפי חיילי מילואים ובניהם סטודנטים, נוצר מצב בו רבים מהם מחויבים להתנייד עם רכב בשביל להיות זמינים לכל הקפצה שעלולה לקרות. מתוך כך, הם נאלצים לשלם כספים רבים על חנייה, ובעקבות כך רון חולדאי קיבל פנייה לאפשר להם לחנות בחינם בחניוני אחוזת החוף
מערכת ice |  4
חנייה בתל אביב (צילום מרים אלשר ויוסי זלינגר פלאש 90)
על רקע מלחמת חרבות ברזל וגיוס המילואים הנרחב במיוחד, ממשלת ישראל החלה להעניק למשרתי המילואים ומשפחותיהם מגוון הטבות שיעזרו להם להעביר את התקופה המתוחה בצורה מעט יותר אופטימית. לאחרונה פנו יושבי ראש אגודת הסטודנטים בתל אביב לראש העיר, רון חולדאי, בבקשה לתת לסטודנטים משרתי המילואים חנייה חינם בחניוני העיר באחוזת החוף.
"החברות העירוניות של תל אביב יפו נועדו להעניק לתושבי העיר ולבאים בשעריה שירות טוב ויעיל יותר בפחות משאבים של זמן וכסף ציבורי", כך נפתח המכתב. בהמשך נכתבה הבקשה להעניק את ההטבה המשמעותית לסטודנטים משרתי המילואים, "לאור המצב אליו נקלענו". כמו כן, הם הוסיפו כי "מוסדות הלימודים עשו כל שביכולתם כדי לדחות את שנת הלימודים, אך נאלצו להתחיל אותה ללא אחוז נכבד מהסטודנטים".
 
עוד נכתב כי התקבלו פניות רבות מסטודנטים אשר נאלצו, לצערם, להשקיע סכומים רבים על חנייה. משום שהם נמצאים במצב מתוח בו הם צריכים להיות זמינים באופן מידי לכל תרחיש, הם חייבים להתנייד עם רכב ולכן הם טוענים כי "מתן האפשרות לחנות בחניוני אחוזת החוף ללא עלות, תאפשר לסטודנטים להגיע למוסד הלימוד וללמוד, תוך שירות המילואים שלהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חולדאי שכח שתושבי ת"א שבחרו אותו גם יעיפו אותו
    אמיתי 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תושבי ת"א יעיפו את חולדאי שהפך אותם לקורבנות פוטנציאליים מול כל רוכבי האופניים והקורקנטים על גבי המדרכות.
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לחולדאי (ל"ת)
    כן יירבו 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני נגד
    אמיתי 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כבוד??? ממש בושה שכל הולכי הרגל הופכים לקורבנות פוטנציאליים לנכות מול כל הנוסעים על גבי המדרכות ומצפצפים על המסלולים שציירו בעבורם.
    סגור
  • 1.
    ראש העיר ת"א
    ש.ב. 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא יעזור לך להפוך את כל ת"א בפטור כל שהוא הציבור כבר מכיר אותך היטב.וגם לא מאמינים בך . ועל כך אתה תשלם בכיסה.זה הסוף שלך.
    סגור