תקשורת ומדיה

אל ג'זירה הפיצה שקר מכוון נגד ישראל: "עדויות לא נכונות"

מנהל ערוץ אל-ג'זירה לשעבר יאסר אבו הילאלה למעשה חשף כי מדובר בשקר וזו עלילה שהופצה נגד צה"ל כדי לעורר הדים נגד ישראל. הוא הסביר: "בחקירות של החמאס התברר כי עדויות אלו לא היו נכונות. מי שסיפרה זאת עשתה זאת על מנת 'לעורר להט'"
מערכת ice |  1
מחבל גורר חטוף במסדרונות ביה"ח שיפא בעזה ב-7 באוקטובר (צילום דובר צה"ל)
'האונס' שלא קרה וגרם לסערה ענקית. מנהל ערוץ אל-ג'זירה לשעבר יאסר אבו הילאלה, נתן התייחסותו לעלילה השפלה שהוצגה נגד חיילי צה"ל, שנטען נגדם כי לכאורה אנסו נשים פלסטיניות בבית החולים שיפא בעזה בזמן הלחימה.
הילאלה למעשה חשף כי מדובר בשקר וזו עלילה שהופצה נגד צה"ל כדי לעורר הדים נגד ישראל. הוא הסביר: "בחקירות של החמאס התברר כי עדויות אלו לא היו נכונות. מי שסיפרה זאת עשתה זאת על מנת 'לעורר להט'".
 
דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי התייחס לבדיות: "אחרי שנכשלו בכל דבר, שופרות החמאס והתעמולה המציאו שקר חדש לפיו חיילים ישראלים אנסו נשים ורצחו אותן. כמובן ללא שום הוכחה. אישה אחת, שהתקשרה ואמרה שהיא מתקשרת ממה שהם מכנים ״בית חולים״, אף אחד לא יודע מי זו, רק הפריחה טענות ושקרים, כדי שאל ג'זירה ושופרות החמאס יפיצו את השקר", אמר. 
עוד טען: "ערוץ אל ג'זירה ושופרות החמאס מנסים ללא הצלחה לייפות את הפרצוף של דאעש-חמאס אחרי השבעה באוקטובר ומעשי הטבח, האונס והשריפה שביצעו", המשיך. "חמאס נכשל בכל תחום, גם בשטח וגם בתקשורת. הוא טוען שבית החולים שיפא הוא בית חולים כמו כל בית חולים בעולם, רק שאין דרך להסתיר דבר מאור השמש, והתברר לכולם שבית החולים הפך למפקדת טרור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל גזירה ומעלליו
    מחמוד ע 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני ראש ממשלת החמחדל והחידלון.מדוע אל גזירה עדין פועל בישראל וללא כל הגבלות?עיתון\רשת של תשקורת רוע ושקר שנפלה החלטה על סגירת הערוץ בישראל ואולם,כדרכך בקודש דבר לא קורה! מדוע?
    סגור