תקשורת ומדיה
יגאל גואטה נפרד אחרי 8 שנים: "העצה הכי טובה שיכלתי לקבל"
שדרן הרדיו וחבר הכנסת לשעבר הודיע למאזינים כי תוכניתו "גואטה בשישי" יורדת מהאוויר: "לא חלמתי שאיהנה כל כך". עם זאת, גואטה לא נעלם מהמסך - וזה התפקיד החדש שמחכה לו | כל הפרטים
שינויים דרמטיים במפת שידורי הרדיו של 'כאן': שדרן הרדיו והח"כ לשעבר מטעם ש"ס, יגאל גואטה, הודיע היום (שישי) למאזיניו כי הוא נפרד מהתוכנית "גואטה בשישי", אותה הגיש ב-8 השנים האחרונות.
גואטה, שהפך לאחד הקולות הבולטים והאהובים בשידור הציבורי מאז הצטרף לתאגיד ב-2018, חתם את התוכנית האחרונה בשיחה נוסטלגית עם איש התקשורת עומר בן רובי - מי שהביא אותו לרדיו לאחר פרישתו מהכנסת. במהלך השידור חשף גואטה את הסוד מאחורי ההצלחה שלו: "כשהגעתי הייתי בטוח שצריך להקריא מדפים, עד שהמפיקה אמרה לי להיות פשוט אני. זו הייתה העצה הכי טובה שיכולתי לקבל".
היעד הבא: משבצת יוקרתית בטלוויזיה למרות הפרידה מרצועת השידור של יום שישי, מעריציו של גואטה יכולים להירגע - הוא לא עוזב את התאגיד. במסגרת סבב המינויים והשינויים בלוח השידורים, חשף גואטה כי הוא עובר למסך הקטן.
עוד ב-
גואטה צפוי להגיש תוכנית חדשה בימי חמישי בערב לצידו של העיתונאי עמרי אסנהיים. הצמד החדש יתפוס את המשבצת של רוני קובן, שעבר לאחרונה להגיש את תוכנית הבוקר החדשה של 'כאן 11' לצידו של עקיבא נוביק. במקביל, ימשיך גואטה להגיש את התוכנית "בנימיני וגואטה" בימים ראשון עד שלישי ב'כאן רשת ב'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(20):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
17.גואטה אתה איש ישר בהצלחהאוהבים אותך גוואטה! 06/2026/15הגב לתגובה זו2 0גואטה אתה אדם מדהים ישר הוגן הולך עם האמת שלך. מקווה שתיכנס שוב לכנסת, דרך אחת ממפלגות השינוי, אתה כל כך יכול לתרום לכולנו. יישר כוח ובריאות. בהצלחה בכל דרכך.סגור
-
16.אפסאא 06/2026/12הגב לתגובה זו1 0שיוציא את הלשון שלו מהאחורים של השמאלסגור
-
15.מה מצאו בגואטה חוץ מהעובדה דהשתתף בחתונה של האחיין ההומ (ל"ת)נ7עה 06/2026/10הגב לתגובה זו2 2סגור
-
14.שדרן?צביקה נווה 06/2026/09הגב לתגובה זו1 0בשנים האחרונות קשה מאוד לשמוע את התכנית שלו כל מילה שלישית זה רע ולא טוב וביבי אשם במקום לדבר לענין תמיד מחפשים אשמים ודברים רעיםסגור
-
13.בכיין שמפחד מהצל של עצמו. (ל"ת)מגעיל את השועלים 06/2026/07הגב לתגובה זו2 1סגור
- טען עוד
-
12.האיש בהמה (ל"ת)ען 05/2026/29הגב לתגובה זו4 2סגור
-
11.הבין את הפרינציפמנחם 05/2026/29הגב לתגובה זו3 1עשה קריירה מהשנאה לביבי.מזרחן שסניק אנטי ביבי-מתכון בטוח להצלחה בתקשורת הציבורית הנוטה כל כך לכיוון אחד.וכולנו משלמים מיליארד שקל לשנה מכיסינו כדי לשמוע רק צד אחד של העם.סגור
-
10.נהיה שמאלן מתחסד ומתנשאמירי 05/2026/28הגב לתגובה זו6 4איכסהההה. גועל של בנאדםסגור
-
שמאלןיוסי 06/2026/15הגב לתגובה זו0 0בוא נראה אותך מגדיר מה זה שמאלן ? מי שמממן את אויבנו? מי שבלשכתו יש בוגדים שמקבלים שכר ממדינת אויב שמממנת את אויבנו? מי שקרא מספר פעמים להקמת שתי מדינות? מי שלחץ בהנאה רבה את ידי רב המרצחים עראפת ימ"ש. מי שויתר על חברון לטובת הפלסטינים? מי שהביא עלינו אסון אחרי אסון ? תסתכל במראה ותענה על החידון מענין מה תגלהסגור
-
נבלהגל 05/2026/29הגב לתגובה זו4 1לקקן ישבנים לבניםסגור
-
9.פה ג'ורה..... (ל"ת)גורג 05/2026/24הגב לתגובה זו7 3סגור
-
8.לא מעניןמשה 05/2026/24הגב לתגובה זו5 1איש קטן לא נעים לשמיעה ולא מובן מי בכלל שומע או נהנה ממנו במציאות כשיוצא לי לשמוע הוא גורם לי להעביר תחנה בלי מחשבהסגור
-
7.אחרי מות קדושים אמוריאיר 05/2026/21הגב לתגובה זו2 1מאחר והוא בחיים אין צורך להלל אותו אלא לומר לו את האמת , לא קול בולט ולא אהוב סתם עיתונאי ללא עמוד שידרה שאומר את הדברים שימצאו חן בעיני הבוסים והקליקה שהצטרף אליה , שדרן חסר עכבות ומשמיץ את מי שרוצים או מבקשים ממנו להשמיץ זו לא עיתונאות וגם לא אנושיות.סגור
-
6.לא כבוד גדול להיות בש"ס, קשה לשכוח לו (ל"ת)איברהים 05/2026/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.גואטה האיש הישר שפיו וליבו שוויםאלי בר לב 05/2026/20הגב לתגובה זו8 4אני אוהב את גואטה , מכוון שהוא אדם, ישר שאפשר לסמוך עליו ,אדם שמנסה לעזור לכול עם ישראל ,לא למחנה אחד ,איש צנוע מקרית שמונה .כמו סבי וסבתי מראה את הטוב והיפה שבתורה . הלוא וסשס היו מבנים ,כמה צריך אנשים כמו גואטה ,עם אהבה גדולה לתורה ,ולעם ישראל .עם מצפון ענק .הלואי וירבו כמונו בישראל .חג שמח ,ותודה.סגור
-
4.את מי הוא מעינייןאבי 05/2026/20הגב לתגובה זו9 3לא שמעתי ממנו דבר אחד חכם . רק תרעלה ומחלת אנטי ביבי.. יאלהה סע לנו מהעינייםסגור
-
3.לא שמענו אותו. לא נשמע אותו פשוט לא מענין. (ל"ת)סרי 05/2026/03הגב לתגובה זו8 3סגור
-
אותי הוא מעניין (ל"ת)צ 06/2026/07הגב לתגובה זו5 1סגור
-
2.גואטה הדובר של האופוזיציה. (ל"ת)סימה 05/2026/03הגב לתגובה זו9 1סגור
-
1.גואטה. פוליטיקאי קטן נקמן ועלוב. ערוץ 11 מחלק גובים .דוד 05/2026/02הגב לתגובה זו9 4כל שמאלני שפורש מיד מקבל גוב כדי שיוכל להמשיך ללכלך על הימין.סגור



