תקשורת ומדיה
כתבת חדשות 12 מודה לראשונה: "גדלתי בבית שמצביע שנים רק ליכוד"
מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, התייחסה לביקורת שהיא והקולגות שלה חטפו משר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת. בריאיון לערוץ 14, פנה השר ברקת לכתבת ואמר: "אני חושב שהם לא יפרגנו אף פעם לשר מהליכוד במחנה הלאומי. הם, מבחינתם, בצד האחר של המפה הפוליטית ויעשו הכל בשביל לפגוע ולא יתנו לאף אחד, לא יפרגנו על הצלחה. הם תמיד יחפשו את האגורות במקום להסתכל על השקלים".
"ברקת, הלוואי והיית משקיע שמינית מהאנרגיה הזו להוזיל לנו את החיים במדינת ישראל. עוד משהו ממש קטנטן. וואלה, אני מזרחית מעכו. גדלתי בבית שמצביע כבר שנים רבות רק ליכוד, אז בחייאת תחפש תירוץ אחר למה כל כך יקר פה. ספוילר – זה לא בגלל השמאלנים".
עוד ב-

(צילום: maayan.parti@)
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
14.ברקת על מה לשבח את הליכודמוטי 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0על זה שהביא לרצח של למעלה מאלף מאתיים אזרחים ביום אחד לכיבוש ישובים בסיסי צהל ותחנת משטרה. אתם עוד רוצים שבחים למה לא היה יותר גרוע.סגור
-
13.ספוילראוהד 05/2026/13הגב לתגובה זו0 1הכי קשים הם אלו שסובבו את הגב לבית שגדלו בו, אז בואי ניישר את ההדורים, ימני שמגיע ל12 אם אין לו עמוד שדרה ולרובכם אין אז הם ממש לו הכתובת להגנת הימין ממש להפך בבחינת עבד כי ימלוך וחבל. תחזקו עמוד שדרה מספיק להתגונן דברי בחית ועין אם צריך וצאי לכותרות. כל עוד את מנסה להשתכנז זה לא זהסגור
-
למה אתה מתכוון כשאתה כותב "סובבו את הגב לבית שגדלו בו"?קליאו 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0מי שלא מלקק לביבי ולברקת סובב את הכב לבית בו גדל? לא לגיטימי להעביר ביקורת על מדיניות כושלת, עלובה, מזיקה ומפלה? לא לגיטימי לחשוף שקרים ובדותות של הנהגה מהגיהנום? באיזו מדינה אתה רוצה לחיות ולגדל את הילדים שלך, במדינה דמויית צפון קוריאה?סגור
-
12.בדרך כלל מצביעי הליכוד הם מהרי האטלס (ל"ת)אזרחית. 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
נכון מה הבעיה עם זה .יש אוויר טוב בהרים (ל"ת)Kiko 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
11.וידוינ.א 05/2026/12הגב לתגובה זו0 1לגלות לך שעד היום משפחתך מצביעה לליכוד ושאת גם נוטה לכיוון הזה אבל מפחדת לומר זאת לקולגות שלך פן יבולע לך ותפוטרי מהעבודה כי כך נוהגת החונטה!סגור
-
10.חבל שאין תגובה ממנקת השרותים בערוץ 12טוט 05/2026/12הגב לתגובה זו0 1תמיד הצביעה ליכוד וגם היא כמובן מוחה על יוקר המחיה במיוחד עם משכורת של מנקה בערוץ 12סגור
-
הנה, הגבת...קליאו 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0ועכשיו גלי לנו כמה באמת משלמים לך על ניקוי השירותים..סגור
-
9.אתם ערוץ רעל זו העובדה 24 שעות ביממהמזרחית שימושית 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0בלי קשר ברקת מקדימה הוא לא בדיוק ימין יותר אופורטוניסטסגור
-
8."גאונת הדור" בפקולטה לכלכלה..חחח....לכאורהאור 05/2026/12הגב לתגובה זו0 2מה לא עושים עבור הפרנסה...לכאורה מותר לך.להצביע עבור מי שאת רוצה !!! לכאורה ...באו אליך עם הצעה..לפרסם את זה לכאורה...כדי שאולי ..אנחנו הבבונים .נשתכנע ?? רק לא ביבי ?? חחח... הפוך גוטה הפוך !!! לכאורהסגור
-
לא "גאון הדור" הפוך אידיוט הפוך (ל"ת)יאיר ילד ז 05/2026/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.דעי את מקומךאורי 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0כתבת מערכת חדשות אמורה לשדר שיוויון אחחחחח געגוגעים לחיים יביןסגור
-
6.גם אני הצבעתי לליכוד שנים אחרי 7 באוקטובר לא (ל"ת)לא אחרי 7 באוקטובר 05/2026/12הגב לתגובה זו1 1סגור
-
5.עוד כנופיית מטורלליםםםליכוד כחולבן 05/2026/12הגב לתגובה זו0 3כיתה ז 12 התעוררתם ? אתם לחלוטין לא רלוונטיים ! נעבור תבחירות וננצח אתכם או בלעדיכם ! נ.ב ביבי מלך ישראל פה עמ' להישאר ל 3 קדנציות ברץףףףסגור
-
כבר היום ביבי מתנהל כמו אדם דמנטי...קליאו 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0זה מה שאתה מאחל לעצמך? ראש ממשלה לא מתפקד גם ב 12 השנים הבאות, מופעל על ידי גורמים שאיש לא בחר בהם? שליטי קטאר למשל?סגור
-
מי בבון המטורלל? אתה ויתר הצחצחים של הליקוק (ל"ת)יאיר ילד ז 05/2026/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.אתם מיותרים לחלוטיןעם ישראל כחולבן 05/2026/12הגב לתגובה זו2 3אויי באמתת כמה תהרגשות .. פפחחהה הליכודד מסתדר מצויין בלעדיכם ! 68 מנדטים זה ביבי ליכוד ימין על מלא מלא !סגור
-
3.מתולתלת עבורהפטרון היקרן וורטהיימר מיבבתזקן כפוף 05/2026/12הגב לתגובה זו1 0מתולתלת השתכנזת אתה מדברת שטויות . מדוע לא ענית לשאלת ברקת הקירח שערוץ הבוץ 12 ממומן ע"י קפטליסט שמן וורטהיים לכן גהרת מתולתלת ומשוכנזת תמיד תשקרי בגלל הנצלן וורהיימר שרשתות שיווק וקןקה קולה הסם להמונים שלו. לכי איתו לכ קוסיסגור
-
2.בדמוקרטיה מחליפים שלטון כשהוא לא עובד עבורךעירית 05/2026/11הגב לתגובה זו2 2להמשיך להצביע למי שאבא שלך הצביע שייך לזמנים של שלטון חמולות שמאפיין מדינות פרימיטיביות. אם לא נחליף את השלטון כשהוא גרוע לנו למה שהוא ישתפר?סגור
-
1.הוא שר דפוק אבל צודק לגמרי על אג'נדת הרעל של 12. (ל"ת)ניר 05/2026/11הגב לתגובה זו5 1סגור
-
הוא גם דפוק, וגם טועה.. (ל"ת)קליאו 05/2026/13הגב לתגובה זו0 0סגור



