מגיש החדשות התפטר בדמעות בשידור חי: "משדרים חדשות מרוככות"
מגיש החדשות עלה בפעם האחרונה לתוכנית שלו בסוף השבוע האחרון, שם פתח את התוכנית במילות פרידה כשהוא חנוק מדמעות. הוא לא חסך בביקורת על התעשייה, אך לא חסך רשמית את הסיבה לעזיבתו
במהלך סוף השבוע האחרון, מגיש החדשות דסטין נולאן, שמגיש בתחנת KWQC באיווה נפרד בלייב מהצופים. כשבישר לצופים על כך הוא לא הצליח לעצור את הדמעות. "אני מקווה שכל אחד מכם שאפשר לי להיות חלק מהבקרים שלו, יודע עד כמה לקחתי את העבודה הזו ברצינות", אמר כשהוא חנוק מדמעות.
נולאן הצטרף לתחנה בשנת 2022, והודה לכל מי שליווה אותו בדרך. לצאת זאת, הוא תקף את התחנה, שלדבריו משדרת "חדשות מרוככות" במקום לעסוק בנושאים שעלולים לגרום לצופים אי-נוחות. לדבריו, תפקידה של תחנת חדשות מקומית הוא לעשות הרבה מעבר לדיווח על טרנדים שנועדו רק להפוך את הצופים לנינוחים.
KWQC TV6 morning anchor Dustin Nolan announced on-air Friday that he’s leaving the station and stepping away from the news industry. Nolan thanked viewers for welcoming him into their mornings and said he’s worked to be transparent and deliver the facts, calling local news a public service to the Quad Cities. He also reflected on the importance of covering issues that matter, even when uncomfortable, and credited his wife Jenna—his co-anchor on the desk and “co-anchor in life”—along with other colleagues for their support. Nolan closed with a final sign-off to viewers: “Good day and goodbye.” #quadcities #iowanews #anchorsignoff #emotionalgoodbye #kwqc #local #news #dustinnolan #gooddayandgoodbye
"עלינו להוציא את האנשים מהבועות ומאזורי הנוחות שלהם ולגרום להם לחשוב על העולם שכולנו חיים בו", הוסיף נולן תוך העברת ביקורת מרומזת על התעשייה.
למרות הביקורת על התעשייה, נולאן לא סיפק הסבר מפורט על סיבת העזיבה שלו. בתגובה לפניית "פוקס ניוז דיגיטל" לבקשת תגובה על הדברים, טרם התקבלה התייחסות רשמית מצד תחנת KWQC TV6.
לסיום דבריו פנה נולאן לשותפתו להגשה - שהיא גם אשתו - ג'נה ולא הצליח לעצור את הדמעות: "החלק הקשה ביותר עבורי הוא ההבנה שלא אעבוד איתה יותר, כי היא לא רק שותפת ההגשה הטובה ביותר שאפשר לבקש ליד שולחן החדשות, אלא גם השותפה הטובה ביותר לחיים", שיתף.