תקשורת ומדיה

מעושרים: הפרזנטורים של רשת ml מירי מסיקה ועמוס תמם יקבלו 700 אלף שקל

השניים נבחרו לעונה נוספת ויקבלו כ"א 350 אלף ש' עבור קמפיין סתיו-חורף שיעלה בספטמבר. אבי מלכה, מבעלי ml: הבחירה בשניים - אחרי בדיקת שוק
מירי מסיקה ועמוס תמם בקמפיין לעונה השנייה של (יח"צ) (צילום יח"צ)
הזמרת והיוצרת מירי מסיקה והשחקן עמוס תמם, חתמו על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורים של רשת אופנת ml, ויככבו בקמפיין סתיו-חורף 2012 של המותג. מדיווחי החברה עולה כי כל אחד מ-2 הפרזנטורים יקבל 350 אלף שקל לעונה.
מסיקה שנבחרה לפני שנה כפרזנטורית המותג, מככבת ב\'כוכב נולד\' של \'קשת\' כשופטת, וזוכה לחשיפה תקשורתית רבה. גם תמם זוכה לחשיפה כזאת, במיוחד ב\'עספור\' ב-HOT וב\'אחת אפס אפס\' של ערוץ 10.
במסגרת החוזה עם מסיקה, היא לבושה בקולקציה של המותג בתכנית \'כוכב נולד\' ובהופעות שלה. ביולי היא החליפה בגדים 4 פעמים במהלך ההופעה שלה בקיסריה.
הקמפיין בכיכובם של תמם ומסיקה יעלה לקראת השקת הקולקציה החדשה, במהלך ספטמבר. הקמפיין יכלול פרסומות בערוץ 2, 10 ו-24, שלטי חוצות, עיתונות ארצית, מגזינים, קטלוג משותף, פעילות ברשת החברתית ושלטים בנקודות המכירה.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ml, הבחירה בעמוס תמם ומירי מסיקה לעונה השנייה התבצעה גם הפעם לאחר בדיקת שוק בקרב לקוחות המותג, של דמויות מובילות בתחומי הבידור, טלוויזיה וקולנוע. מלכה הוסיף כי \"עמוס ומירי הוכיחו תוך עונה אחת, הצלחה גדולה וחיבור מיידי למותג ml ולערכים שלו. הם נחשבים לכוכבים בולטים בתעשייה ושניהם הצליחו השנה האחרונה לעשות אף קפיצה משמעותית כל אחד בקריירה שלו. תמם ומסיקה משלווים יחד תכונות וערכים בולטים המהווים מודל לחיקוי בקרב הקהל הישראלי והם מושא להערצה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הזוי כמה בזבוז על פרזנטורים והבגדים גרועים (ל"ת)
    לקוח לשעבר 08/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי היחצ של הרשת?
    גיל שחר - יועץ שיווק 08/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי עושה את יחסי הציבור של הרשת?
    סגור