תקשורת ומדיה

סינית אני מדברת אליך: נענע10 יקים מתחם סחר בשיתוף קבוצת China Buy

עליית המתחם החדש שיציע למכירה מוצרים סינים בחווית קנייה "מערבית", תלווה בפעילות שיווקית בכל אפיקי הניו מדיה של ערוץ 10
ליאור נאור |  7
צ'יינה ביי china buy (צילום צילום מסך)
אתר נענע10 שבבעלות ערוץ 10, חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת ChinaBuy. במסגרת שיתוף הפעולה ייבנה מתחם סחר ייעודי של china buy בנענע10, וכן יוצעו הטבות בלעדיות לגולשי האתר.
אתר chinabuy Israel השייך לקבוצת chinabuy group העולמית, מרכז מלאי של כמיליון מוצרים מהספקים ואתרי הקניות המובילים בסין, ובניגוד לאתרים דומים, מציע שירות לקוחות ותמיכה בהליך הקנייה בשפה העברית. 
בנוסף מבטיחים chinabuy כי הם מנהלים מנגנון בקרת איכות ובדיקת תקינות המוצרים הנרכשים בסין, בטרם שילוחם לארץ. המטרה בשיתוף הפעולה עם נענע10 היא ליצור פלטפורמת מכירה זולה, כמקובל באתרים סינים, אך מנגד לספק חווית קנייה ושירות בסטנדרט מערבי.
עליית המתחם החדש תלווה בקמפיין שיווקי שיעלה הערב (יום ב') תחת הסלוגן: "תגידו ביי ביי למחירים בישראל". הקמפיין החדש יציג רוכשים אמיתיים שקנו באתר ומעידים על חווית קניה טובה. 


יואב הלדמן, מנכ"ל נענע10 (צילום: סיון פרג')


מנכ"ל נענע10 וסמנכ"ל הכספים של ערוץ 10, יואב הלדמן, אמר כי "אנחנו ממקדים את פעילות נענע10 במספר מישורים שמאיצים את קצב הצמיחה של האתר ואת הערך שהוא מספק לצרכן הישראלי. שיתוף הפעולה עם china buy יספק סוף סוף לצרכן הישראלי ממשק ידידותי, מקצועי, יעיל ואמין לרכישה של מגוון עצום של מוצרים איכותיים ישירות מסין. שיתוף הפעולה הזה הוא אחד מן המהלכים שנבצע".  
ג'ו זאנג, מנכ"ל קבוצת China Buy, הוסיף: "ישראל שותפה טבעית למהלך המסחר האלקטרוני שאנו מובילים בעולם. אנו שמחים לחבור לקבוצת מדיה מובילה בישראל ובעלת אינטרס משותף. אין ספק כי החיבור יבסס את ChinaBuy כאתר קניות מוביל בישראל השואף לעמוד באתגרים וברף הציפיות לשירות מצטיין של הצרכן הישראלי על ידי שירות לקוחות 24/7 בשפה העברית, בדיקת איכות למוצרים  ואפשרות להחזרת מוצרים במהלך שנה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אתר הונאה
    אתר הונאה 01/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתקרב גנבים שקרנים נוכלים https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
    סגור
  • 4.
    אתר חובבני - ומטעה את הציבור
    לקוח מאוכזב 05/2015/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האתר חובבני מאוד, מסתיר עלויות שעולות רק אחרי ביצוע ההזמנה. מפרסם שהמשלוח חינם אבל לא מפרסם שכל העלויות הנלוות למשלוח אינם חינם - והודעה על כך מגיעה רק אחרי שהמוצר כבר בארץ - וזה קורה אחרי חודש חודשיים ... בקיצור - אתר מאכזב !!!
    סגור
  • שרות מגעיל של האתר
    ארז 07/2016/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חובבני בשבילם זה מחמאה. אני הזמנתי פלאפון לפני חודש. במהלך החודש דיברתי אם 3 פקידות ואף אחת לא יודעת מה סטטוס ההזמנה ומתי היא תצא מסין. אני הרבה מזמין באינטרנט ואף פעם לא נתקלתי בשרות כל כך גרוע.
    סגור
  • 3.
    מה היתרון על אליאקספרס???
    דנה 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    באליאקספרס יש המון ביקורות של אנשים מכל העולם, יותר תמונות ויותר מבחר. זה שהם מספקים שירות לקוחות זה בולשיט - לכן הם גם לוקחים יותר כסף. מאוד פשוט וזול להזמין דרך אליאקספרס ויש אפשרות לצ'ט חי עם הספק וכמובן לשלוח לו מייל. פשוט בוחרים מוצר, ממיינים לפי ביקורות ומספר הזמנות וזהו. שלא יעבדו עליכם..
    סגור
  • 2.
    נענע 10 מציע לעצמאיים קידום אתרים בתשלום...
    אנונימי 03/2015/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ומצד שני תוקע אותם חזק עם רכישה ישירה אצל הענק הסיני..ומציג את אותם עצמאים בארץ (לקוחותיו) כגנבים. בקרוב המחאה..נתקע אתכם חזק חזק בישבן... באהבה, איגוד העצמאים.
    סגור
  • 1.
    ימכרו אולי 2 מוצרים ביום-מספיק שטויות, באמת! (ל"ת)
    פרקליטת השטן 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה אתה נותן תחזית כזאת פסימית?
    אלכס 03/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרי המון ישראלים קונים באתרים סינים בכלל ובאתר הזה בפרט.
    סגור