תקשורת ומדיה

לוסי אהריש ב'פגוש את העיתונות': "רה"מ נתן חותמת כשרות לרצח הבא"

דבריו של נתניהו ביום הבחירות כי "הערבים נוהרים אל הקלפיות" ממשיכים להכות גלים. אמש באולפן 'הגיבה אהריש לדברים ועוררה סערה ברשתות
ליאור נאור |  25
מתחילים להכיר אותנו. מגישת החדשות של i24new לוסי אהריש (צילום: אייסTV) (צילום אייסTV)
"קיבינימט, אני אזרחית במדינה הזאת. אני לא מאמינה שראש הממשלה קם ומדבר בצורה שהוא מדבר בה... ...לא יכול להיות שראש הממשלה הסית כנגד 20 אחוז מהתושבים שלו". אלו חלק מדבריה של לוסי אהריש, אמש, באולפן 'חדשות 2'.
 
הדברים נאמרו בתגובה לדבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מיום הבחירות. אז אמר כי ארגוני השמאל מסיעים ערבים באוטובוסים אל הקלפיות וכי זהו מצב חירום.
לוסי אהריש, עיתונאית אשר תהיה בין מדליקי המשואות ביום העצמאות הקרוב, הגיבה לדברים באולפן, תוך שהיא דומעת: "אני יכולה להבין כל חבר כנסת או כל ראש מפלגה אחרת שאומר את הדברים האלה כי זה בא מתוך קמפיין, אבל מדובר בראש ממשלה שכנראה שכח לפני כמה חודשים נרצחו פה שלושה ילדים על עצם היותם יהודים, וילד שנרצח על היותו ערבי".
דבריה של אהריש עוררו סערה ברשתות החברתיות, כשלצד תגובות וטוקבקים רבים אשר תמכו בה ובדבריה, גולשים רבים בחרו להקניט אותה ולצודד דבריו של ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    ללוסי
    משה 03/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לך שכל תתרחקי מפוליטיקה את רק תיסתבכי ותפסידי כי דבר טוב מזה לא יצא לך
    סגור
  • 23.
    כמה שנאה וקיצוניות יש בדברי קודמי , בושה גדולה
    דודו 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא צודקת אני יהודי אזרח המדינה שאומר לכם תקשיבו היטב לדברי ראש הממשלה הוא הבעיר את השנאה במשפט אחד טפשי , כך ביבי קורא לבוחרים להצביע . כל מצביעי ביבי מריגישים לגיטימציה לנבל את הפה ולאיים , פשוט בושה להיות ישראלי .
    סגור
  • 22.
    תפסיקי לקשקששששש
    רותם 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעע עלייך בכיינית
    סגור
  • 21.
    לוסי , כאזרחית שוות זכויות . האם שירתת בצה"ל?
    אזרחית 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    או שרות לאומי? האם התפללת כמו החרדים לשלום היהודים בארץ ישראל ... למה יש לי הרגשה , שאת מצפה לזכויות , אבל חובות , זו מילה גסה . מסכימה עם ביבי.
    סגור
  • 20.
    בכיינית, מתי הפסקת להצהיר שאת פלסטינית?
    יהודי 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראלית? חנין זועבית.
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    אוי לוסי מוניטין נבנה בשנים אל תהרסי הכל בבת אחת
    רובי 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה מה שהם רוצים לשמוע ממך בעיתונות ובמפלגות הערביות . אבל הדברים שלך מסיתים ומקוממים כי אין בהם אמת . זה פולטיקלי קורקט אמריקאי צבוע ומתחסד . על כל אחת כמוך יש 5 זועביות לפחות ומדובר על מפלגות אנטי ציוניות שהדבר היחיד שמאחד ביינהן זה הגזע הערבי ושאנת המדינה . מה קשורים בל''ד המסיתים לרעם תעל הלאומנים לחד''ש הקומוניסטים ? הם מצביעים לפי גזע ומשנאה למדינה . אלייהם התכוון נתניהו וזה לגיטימי מאוד . גם הם קראו לכל הערבים להצביע להם ולא לכל האזרחים . יש ערבים שמצביעים לעבודה מר''צ ואפילו ליכוד ולא אלייהם התכוון ראש הממשלה זה פופוליזם זול וההשוואות לרצח לא עומדות במחן המציאות כי רק הערבים או כמעט רק הערבים רוצחים פה יהודים כפי שאת יודעת היטב ולא להפך . ברגע שאת לא לוגית את מאבדת כבוד ומוניטין בשניייה .
    סגור
  • 18.
    פניה לביבי ,אם הימין יפול זה איום קיומי על ישראל ,לכן
    בא 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להשמיד את בועת הנדלן ,ולהוריד את יוקר המחיה ,כדי שהימין יבחר שוב בלי בעיה ,שכן רוב העם ימני ,אבל נחנק מיוקר המחיה .אני מקווה שלמדת לקח ביבי ,בבקשה מספיק עם הראש הקשה .תוביל את המהלך .
    סגור
  • 17.
    סערה בכוס מים (ל"ת)
    ביזנסמן 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    לוסי !!!!
    גק 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי !!!! אני לא מאמין שהתקלקלת ..פוליטיקה לא בשבילך ..תישארי נחמדה.... את תהיה בין מדליקי המשואות ביום העצמאות הקרוב...
    סגור
  • 15.
    לוסי כל כך צודקת ליבי ליבי עליה
    אחד מהעם 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נתניהו ימכור את ילדיו בעבור טיסה במיטה מעופפת, הוא יעשה כל דבר על מנת לשמור על מקור תענוגות החיים שלו,[ נתניהו לא ראש הממשלה שלי ולא של חברי, מקומו ב,,,,,,,,,,,,
    סגור
  • 14.
    לוסי
    גק 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמין שהתקלקלת ..פוליטיקה לא בשבילך ..תישארי נחמדה את בין תהיה בין מדליקי המשואות ביום העצמאות הקרוב..
    סגור
  • 13.
    ישעיהו ליבוביץ צדק
    נמרוד 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פרופסור ישעיהו ליבוביץ צדק. הכיבוש והשליטה על עם אחר העלה בארץ "יודו-נאצים" אין הבדל בין הניאו נאצים באירופה לחלק מהציבור הישראלי.
    סגור
  • 12.
    לוסי
    רון 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביבי מתכוון לאותם ערבים כמו חנין כמו אלה שאומרים שדעש למד לערוף ראשים מצבא הגנה לישראל
    סגור
  • 11.
    שפלה שכמותה
    גל 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מוטב לו היתה מגנה את המפלגה הערבית הטוענת שחמאס אינו ארגון טרור וארגון הטרור הערבי דעאש שואב את הרקע למעשיו המזוויעים מן התנועה הציונית
    סגור
  • 10.
    נתניהו מוכן לעשות הכל ע"ח הציבור כדי להשאר בשלטון
    דור 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הרס היחסים עם ארה"ב, חרחור סכסוכים והרס היחסים בין חלקי הציבור הישראלי, החרבת הכלכלה הישראלית ומכירתה לטייקונים, אבדן סיכויים של הדור הצעיר לעתיד כלכלי מניח את הדעת - כל אלה הפירות הבאושים של שלטון נתניהו הממוקד אך ורק בהשרדות הפוליטית שלו. אני לא יכול להסכים יותר עם לוסי.
    סגור
  • 9.
    תזכורת
    yud 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אני רוצה להזכיר לך. ח"כ מטעמכם היה עוזרו ויועצו של ערפאת ח"כ מטעמכם יושב בקטאר ומייעץ איך להחריב אותנו ח"כ מטעמכם תקפה חיילי צה"ל במרמרה המקוללת חברי כנסת מטעמכם תומכים בארגוני טרור ח"כ כנסת מטעמכם מתנגדים לקיומה של מדינת ישראל הדמעות צריכות להיות שלנו לא שלך
    סגור
  • 8.
    צודקת לוסי ביבי הסית גם נגד עובדי רשוה"ש הנמלים וכי"ל
    ישראלי 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ביבי שולט רק עם הסתה ובוכה שמישהו אומר עליו מיחה רעה. הוא גם הסית נגד כחלון ובנט וכך גנב להם מצביעים..עם כחלון בישל קלטת והודע שזייף אותה. זיוף זו עבירה פלילית שדינה 3-5 שנים ביבי זה מה שאתה צריך לקבל.ראש ממשלה שמזייף יכול להוביל אותנו לאסון ואנחנו לא חוות הניסוי שלו. ביבי תחזיר את המפתחות אתה פשוט לא ראוי לעם הנפלא הזה.
    סגור
  • 7.
    כמה אמהות בכו השנה בגלל החאמס??? (ל"ת)
    נו, אז כמעט בכתה... 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    הערבים הצהירו שהם רוצים להחליף שלטון. אז מה הבעיה?
    astern 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ראש הממשלה לא אמר שום דבר אנטי ערבי. הוא אמר שהערבים, שהצהירו שהם רוצים שלטון שמאל, מצביעים במספרים גדולים, ולכן מי שרוצה שלטון ימין צריך לבוא גם כן במספרים גדולים. זה כמו ששמאלנים אומרים מדי פעם שהמתנחלים מצביעים בשיעורי הצבעה גבוהים, או כמו שהלפידים למיניהם אומרים שאצל החרדים אחוז ההצבעה גבוה. אין כאן שום בעיה, וחאלס עם התעמולה.
    סגור
  • 5.
    אמירה אומללה
    אזרח ישראלי שפוי 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לוסי צודקת . כראש ממשלה של כל אזרחי ישראל, האמירה של נתניהו הייתה אומללה. אם רוצים לשלב את הערבים במדינה צריך לתת להם את ההרגשה שיש להם זכויות שוות. נכון שזכויות צריכות להיות מלוות בחובות וניתן להתאימן למציאות בה האזרחים הערביים נמצאים (לא ניתן לצפות מהם להילחם באחיהם הפלסטינים, אך אין סיבה שלא ימלאו חובות במסגרת שירות לאומי לטובת המגזר שלהם ). על ממשלת ישראל לבנות יחסי אמון ולהשקיע תקציבים רבים בתשתיות ( כבישים, ביוב, חשמל, חינוך ותחבורה ציבורית ) ביישובים הערביים. יש לפתוח בפניהם אפשרויות תעסוקה המתאימות להשכלתם. יש לעודד פיתוח אזורי תעשייה ביישובים כך שגם נשים תוכלנה לצאת לעבודה
    סגור
  • האמירה במקום.אנו לא בשוויץ (ל"ת)
    ביזנסמן 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    הצגה... (ל"ת)
    הצגה 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 3.
    צריך לבטל את הבחירות האלה...
    אליה 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    5 9
    צריך לבטל את הבחירות האלה שמושטות על שקרים ורמאויות של ראש ממשלה עם אישיות לא ברורה...אוי לנו ולארץ הזאת שאבדה כיוון....
    סגור
  • 2.
    דמעות תנין ...
    נחמן 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אנחנו מבינים את האכזבה מניצחונו של ביבי והליכוד. בסהכ ביבי רצה להאיץ את הבוחרים ומה לעשות שיש מפלגה אחת לערבים ומדובר במשמעות מספרית בלבד. הוא לא אמר מילה כנגד הערבים. אני דוקא מעריץ אותך לוסי אל תתני לפוליטיקה להשפיע עליך.
    סגור
  • 1.
    נו באמת...
    ט. ג. 03/2015/22
    הגב לתגובה זו
    13 5
    לאיזה רמה של שפלות אפשר להגיע, לא הלך לכם והימין ניצח? תשלימו. כל הדיבורים האלו רק מראים לנו,בוחרי הימין, שגם בבחירות הבאות אסור לנו לשבת בבית ולהיות אדישים.
    סגור