תקשורת ומדיה

ברשימת המנהלים הטובים של פורבס: מנכ"ל החינוכית קובלנץ ומנכ"ל ערוץ 10 ורשבסקי

אלדד קובלץ נבחר גם להוביל את הקמת תאגיד השידור הציבורי והוא המנהל היחיד מהמגזר הציבורי ברשימה של פורבס. יוסי ורשבסקי הציל את ערוץ 10 מקריסה, והוביל אותו לרישיון
אלכסנדר כץ | 
אלדד קובלנץ (צילום: איה אפרים) (צילום איה אפרים)
רשימת 20 המנהלים הטובים בישראל של פורבס ישראל כוללת בתוכה גם את אלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית ומי שנבחר גם לשמש כמנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי. קובלנץ הוא המנהל היחיד מהמגזר הציבורי שנמצא ברשימה הזו שנמצאת במוקד גיליון יולי של המגזין שיצא היום (יום א'), בדיוק ביום בו מחליטה הממשלה להגדיל את סמכויותיו של קובלנץ כמנכ"ל תאגיד השידור החדש.
לצד קובלנץ, מופיע גם שמו של יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, שהצליח להציל את הערוץ מקריסה כלכלית, גייס שותפים חדשים - קבוצת RGE, והוביל את הערוץ לרישיון.
על הבחירה בקובלנץ נכתב: "ב-20 השנה האחרונות הטביע את חותמו על מפת התקשורת הישראלית ורחש לעצמו מוניטין של מנהל בעל מגע זהב. ב-1995, בגיל 28 מונה למנהלה של תחנת הרדיו הצעירה גלגלצ. הוא בנה שיטה ששינתה לחלוטין את הרדיו בישראל, הזניק את הפופולריות של גלגלצ והפך לאחת הדמויות החזקות ביותר בתעשיית המוזיקה המקומית...בהמשך עבד כיועץ לתחנת הרדיו אקו 99, שם הפעיל שוב את קסמו ועזר להפוך אותה מתחנה אפורה ושולית באופן יחסי לפופולרית ורלוונטית". יש לציין כי שיטת הפלייליסט שהנהיג בגלגלצ, זוכה לביקורת קשה אם כי היא עדיין השיטה על פיה נוהגים בתחנה הצבאית.
בפורבס מדגישים את הצלחתו המתמשכת של קובלנץ בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל החינוכית, שזוכה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד בקרב קהל היעד שלה: "גם בתפקיד זה הוא חתום על מהפכה. הוא שינה את דפוס המחשבה, מיתג את הערוץ מחדש, בנה לוח שידורים משודרג והזרים דם חדש במסדרונות אולפני החינוכית. ההצלחה הגיעה במהירות,  המבקרים היללו והערוץ אף זכה לפרסים מטעם האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. מי שפותח היום את שידורי החינוכית, פוגש טלוויזיה חכמה, מקורית ומעניינת. קובלנץ הצליח עם תקציב מצומצם לגייס טאלנטים מוכשרים, השיק ערוץ יוטיוב מצליח ודאג שהחינוכית תיכלל בחבילת עידן פלוס. התוצאה – ערוץ שמציע תוכן איכותי ומשאיר מאחור , מבחינת נתוני צפייה, את ערוצי הילדים בכבלים ובלווין".
במגזין מציינים במקביל את פעילותו של קובלנץ בנושאי כוח אדם והתייעלות: "קובלנץ פעל בטלוויזיה החינוכית בהצלחה מול לא פחות מ-7 ועדי עובדים, ובנה תכנית פרישה כדאית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה