תקשורת ומדיה

פאדיחה בבלייזר: מודעת פרסום של קניון TLV למבצע פג תוקף

גיליון אוקטובר הופץ אתמול והמודעה של קניון האופנה קוראת לקונים להגיע ולרכוש במבצע בין התאריכים 12 ל-20 בספטמבר. אז זהו, שלא
משה בנימין |  4
בלייזר. מודעת קניון פאשן TLV (צילום יח"צ)
אמנם לא מדובר בכסף גדול, כמה אלפי שקלים בודדים למודעת עמוד במגזין בלייזר, אבל בתכל'ס מדובר ביותר מכך. מודעת פרסומת של קניון פאשן TLV - קניון האופנה שמכריזה בענק על מבצע לחגים שמסתיים ב-20 בספטמבר, מופיעה בהוד והדר במגזין אוקטובר של בלייזר שיצא אתמול לחנויות ולמנויים.
נדמה שבכל התחנות בדרך לפרסום המודעה ישנם אנשים שנרדמו בשמירה, עם זאת, מלשון התגובה של קניון האופנה עולה כי הטעות העיקרית היא של אנשי מגזין בלייזר שמיקמו במגזין מודעה שכלל לא היתה אמורה להתפרסם. כנראה שהבלבול נבע מכך שקניון האופנה רכש שטח לפרסום אך לא תכנן לפרסם את המודעה המדוברת ובמגזין מיקמו אותה על דעת עצמם. לא פחות מכך, האחריות והטעות היא של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי המטפל בתקציב.
בלי קשר לאם היתה אמורה להתפרסם או לא, תמוה כיצד כיצד אף אחד במחלקה המסחרית של בלייזר לא עלה על הטעות לפני שהעיתון ירד לדפוס, למרות שלא מתפקידם של אנשי העיתון לבצע תיקוני הגהה לכל מודעה הנשלחת אליהם. כזכור לאחרונה התמנה רענן שקד לעורך בלייזר במקום ליאור נעמן ונראה כי הוא צריך לקפוץ לביקור גם במחלקה המסחרית. 

במודעה עצמה מכריז הקניון על מבצע לחגי תשרי, כהכנה לראש השנה, שיתקיים בין התאריכים 12 ל-20 בספטמבר, במסגרתו "קונים ב-350 שקלים ומקבלים 50 שקלים במתנה". 
תגובות:
מקניון TLV נמסר בתגובה: "מדובר בטעות שנעשתה על ידי מגאזין בלייזר ללא התחייבות כספית מצד קניון TLV". ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לא נמסרה תגובה. ממגזין בלייזר לא התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו שויין
    נו שויין 09/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו שויין, באמת....? לדעתי צריך לסגור את בלייזר אחרי כזה אסון . משה, אתה לא קיפוד
    סגור
  • 1.
    עלוב במה שאתם מתעסקים (ל"ת)
    חזי 09/2017/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא נכון. צריך שידע כל ביצועיסט בארץ שיש משטרת העיצוב
    עמי 09/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והיא פה באייס וכולם רואים אחרת רמת החאפרים בענף היתה עוד 3 רמות מתחת לתת-רמה של עכשיו
    סגור
  • זה לא הביצואיסט, זו התקציבאית (ל"ת)
    שני 09/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור