תקשורת ומדיה

תם הטקס: אראל סג"ל יחזור לשדר בתאגיד

לאחר שהשתתף בסרטון התעמולה של הליכוד והושעה זמנית מהגשת תוכניתו בתאגיד, נערכה לסג"ל שיחת בירור בה הוחלט על סיום השעייתו  
אייס |  2
אראל סגל (צילום מסך יוטיוב ערוץ כאן 11)
החל ממחר (יום ג') יחזור אראל סג"ל להגיש את תוכניתו בתאגיד, "קלמן וסג"ל", לאחר שהושעה באופן זמני בשל השתתפותו בסרטון תעמולה של הליכוד בשבוע שעבר, לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי התקשורת שמעון ריקלין וינון מגל.
בסרטון נראו סג"ל וריקלין כשהם מנגנים בגיטרה ושרים את "שבחי ירושלים". מיד עם תחילת השיר הצטרף אליהם אורח לא צפוי – ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי תקנון התאגיד חל איסור על עובדי הארגון לקחת חלק בתעמולת בחירות, וההשעייה חלה על סג"ל עד לבירור הנושא.
היום נמסר מהתאגיד כי בשיחת בירור שנערכה מוקדם יותר לסג"ל עם ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות, הובהר לסג"ל כי הסרטון שצולם עם ראש הממשלה בתקופת בחירות עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו ובניגוד לתקנון האתיקה של התאגיד. הובהר לסג"ל כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי, ובתום הבירור הוחלט כי הוא ישוב להגיש את תוכניתו החל ממחר בכאן 11.
דבר השעייתו של סג"ל גרר סערה ברשתות החברתיות, ובעיקר בטוויטר, בה פעילים עיתונאים ואנשי תקשורת רבים. אחד מהשיאים התרחשו כשהמגיש שלצד סג"ל, קלמן ליבסקינד, פרסם פוסט ארוך בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו ובו הכריז כי עד לתום ההשעיה לא ישתתף אף הוא בהגשת התוכנית, כמו גם ביקר בחריפות את ההחלטה לרבות הבדיחה על חשבון סג"ל בחשבון הטוויטר של כאן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קלמן.חבר לנשק וערכי. (ל"ת)
    אבי 02/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיעבור לערוץ 20 ויעזוב אותנו בשקט (ל"ת)
    אני 02/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור