תקשורת ומדיה

הריאיון עם הנסיך הארי ומייגן מרקל מעורר סערה, כמה ירוויחו?

הממלכה המאוחדת בסערה סביב הריאיון שנתנו הנסיך הארי ומייגן מרקל לאופרה ווינפרי שעתיד להיות משודר ביום ראשון הקרוב. עד כמה יבקרו את הארמון? ומה יסכימו לחשוף בריאיון שנמשך לא פחות משעתיים. בינתיים וינפרי גרפה סכום נאה בעבור הריאיון
יהודה לוינגר | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל ממשיכים לעורר סערה בממלכת המאוחדת. ביום ראשון הקרוב ייערך הריאיון המפורסם של בני הזוג המלכותי עם אופרה ווינפרי, במה שנראה כמשבר חדש שהולך להיווצר מול ארמון בקינגהאם.
הדוכסית מסאסקס, חשפה בריאיון כי וינפרי ביקשה ממנה בעבר להתראיין והיא לא יכלה בעקבות הוטו שהטיל הארמון על כך, ועתה, בתקופה הנוכחית, היא יכולה להתראיין. לשאלת וינפרי במה זה שונה הפעם? "היכולת לקבל החלטות בעצמנו, ואז - לא יכולתי לומר לך כן, ההחלטה לא הייתה בידיי. לכן, בתור אישה בוגרת שחייתה חיי עצמאות - להיכנס למסגרת הזו, ששונה מכפי שאנשים מתארים לעצמם, זה פשוט משחרר. להיות מסוגלת להחליט בעצמך ולהיות מסוגלת להביע את דעתך".
הריאיון המסקרן בן השעתיים ישודר מחר (ראשון) וכבר מעורר סערה עוד לפני ששודר. על פי דיווחים מהתקשורת בבריטניה, הריאיון יהיה לא פחות מאחד האירועים הכי חשובים בתולדות בית המלוכה ויהיה מסוקר כמו מותה של הנסיכה דיאנה, שכן הזוג המלכותי עתיד גם לבקר בחריפות את הארמון ואת המלכה אליזבת', כאשר גם הנסיך הארי עצמו אמר שזו הייתה תקופה קשה עבורו בטרם החליטו הזוג המלכותי לעזוב את בריטניה.
אבל מעבר לריאיון המסקרן יש גם סכומים לא מבוטלים מסביבו. על פי הדיווחים, רשת CBS שילמה לאופרה ווינפרי 7 מיליון דולר על הריאיון, ופרסומת ל-30 שניות במהלכו הגיעה גם לסכום של 325 אלף דולר, והוא לא סתם שודר ביום ראשון שנחשב כמניב רווחים לא מבוטלים לתוכניות המשודרות בו. על פי הדוברות של בני הזוג - הם עצמם לא יקבלו תשלום כספי בעבור הריאיון.
בארה"ב הריאיון ישודר ביום ראשון בערב ברשת CBS בשעה 20:00 וישודר לאחר תכנית התחקירים הפופולארית "60 דקות", ולישראל יגיע למחרת ביום שני בערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה