תקשורת ומדיה

אורטל עמר עוזבת את גיא פינס, מה הצעד הבא?

אחת הכתבות הוותיקות בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ובת הזוג לשעבר של הזמר בן-אל תבורי הודיעה שהיא יוצאת לדרך חדשה, לעמר שנים של ניסיון בתחום התקשורת ובתוכנית
מערכת ice |  1
אורטל עמר
אורטל עמר שבשנים האחרונות משמשת ככתבת בערב טוב עם גיא פינס" בהודעה מפתיעה היום (רביעי). עומר שהתחילה את דרכה בתקשורת ככתבת ספורט באתר ONE ובתוכנית הרדיו של אופירה וברקו יוצאת לדרך חדשה.
עומר המזוהה גם כבת הזוג לשעבר של הזמר בן-אל תבורי שאותו הכירה במסגרת התוכנית בזמן ששימשה ככתבת גם ילדה בן לתבורי בשנת 2018, אבל כמו הזוגיות עם תבורי גם לגיא פינס הגיע העת לומר שלום, עמר הודיעה היום כי היא עוזבת את התכנית ולא תשוב מפגרת האביב של התוכנית. 
הקולגה בשש השנים האחרונות, גיא פינס כתב לפרידה: "אורטל היא חלק מחיי התוכנית, מקצועית ואישית עברנו יחד שיאים של עבודה יומיומית וטלטלות אישיות, במהלכן היא הפכה ממסקרת למסוקרת וברור לנו שדרכינו ימשיכו להצטלב גם הלאה, ובהקדם."
אורטל גם היא כתבה לצד הודעת הפרישה: ״קשה לסכם 6 שנים בכמה מילים. מערכת ערב טוב עם גיא פינס היא המשפחה השנייה שלי. אני מודה על כל רגע של למידה ועשייה במערכת של גיא עם החברים הכי מקצועיים שיש, בטוחה שנתראה גם בצד השני״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו. כתבתם בכותרת "מה הצעד הבא?"...
    לא הגיוני 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכתבה לא מופיע לאן היא עוברת . למה לכתוב סתם ?
    סגור