תקשורת ומדיה

בשורה בעיתונות החרדית: מגזין ילדים חדש שיעסוק במדע

אפקט הקורונה? לראשונה הושק מגזין מדעי לילדים חרדים מבית נשיונל ג'יאוגרפיק בכשרות מהודרת 'נפלאות עולם' עוסק בנושאי מדע, רפואה, פיזיקה ועוד ופונה "לילדים חושבים"
אורן שטרנברג | 
מגזין נפלאות (צילום מגזין נפלאות)
מגזין ילדים חדש 'נפלאות עולם' מבית חברת 'תרבותא' ו'נשיונל ג'יאוגרפיק' הושק בימים האחרונים לציבור החרדי ומציג לראשונה כתבות תוכן בנושאי רפואה, בוטניקה, מדע, פיזיקה ועוד, המוגשות לילדים בצורה מעניינת וחווייתית.
מדובר בניסיון ראשון מסוגו של מגזין ילדים חרדי לעסוק בנושאי מדע ותוכן לימודי והוא צפוי לעבוד על מודל מנויים לצד מכירתו בחנויות הספרים. 'נפלאות עולם' נולד בידי חברת התוכן 'תרבותא' בעקבות משבר הקורונה, במהלכו יצרה החברה מאות אלפי חוברות תוכן לרשויות החרדיות, כתחליף זום ומשרד חינוך. ב'נפלאות' מסבירים כי ההשקעה המרכזית שלהם היא בתחום התוכן, מתוך הבנת החוסר בשוק החרדי לתוכן מדעי ולימודי, זאת לצד כשרות מהודרת למגזין של הועדה הרוחנית בנשיאות הרב ישראל גנס.
במסגרת העבודה על דיוק התכנים המדעיים של המגזין, עבר 'נפלאות' תכניות גיבוש במסגרת פארק קרסו למדע ותכנית 'מעוז'. את השקת הגיליון ערכו ב'נפלאות' באמצעות הפצה רוויה של 90,000 עותקים בערים החרדיות המרכזיות והצעירות, אלעד, בית שמש וירושלים. 
בין הכתבות והמדורים הפרוסים בגיליון, יצרו בנפלאות את הדמויות המדעיות של 'דודוני' ו'נפלאון' העוסקים בעולמות התוכן שבין חוויות ילדות למדע ויוצאים לשלל ניסויים מדעיים במדור הקומיקס שלהם. יו"ר חברת 'תרבותא' ארי גלהר דיבר על התוכן כמפתח המרכזי להתפתחות: "הגידול במספר הילדים מחד והצורך בתוכן איכותי מנגד הם מנוע הצמיחה ונקודת החוזקה של תרבותא. העובדה שנפלאות פונה לילדים חכמים תייצר את הדאטה בייס של הילדים הכי חכמים וזה יהיה מנוע למטרות של תרבותא קדימה עם קייטנות ומשחקי מדע, לצד קהילות ילדים בתחומי רפואה, מדע, טכנולוגיה ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה