תקשורת ומדיה

סדרה חדשה בכיכובו של גורי אלפי תעלה השבוע, מי נכח בפרמיירה?

אתמול נערכה פרמיירה לסדרה החדשה בכיכובו של גורי אלפי שתעסוק ביהדות ארצות הברית ותשודר החל מהשבוע בכאן 11. הסדרה תעסוק ביהדות ארה"ב דרך מסעו של אלפי אל הקהילה היהודית שמעבר לים
שירה יום טוב |  1
היהודי החדש (צילום יחצ כאן 11)
גורי אלפי יוצא למסע תיעודי מרגש ומצחיק בסדרה חדשה  - "היהודי החדש" שתשודר בכאן 11, החל ממחר (שני). אתמול (שבת) בערב נערכה בסנימטק תל אביב, הפרמיירה לסדרה החדשה. אל האירוע הגיעו גורי אלפי, גל תורן, קובי פרץ, אבי נשר, יצחק בוז'י הרצוג, דני דיין, רועי בר נתן, יוסי אלפי ואמה אלפי.
ביחד איתם גם חברת ההפקה והשותפים בפרויקט, נאוי פרו בתמיכת תאגיד השידור וקרן גשר לקולנוע (קרן מיימונידיס), קרן רודרמן, פדרציית ניו יורק, הסוכנות היהודית, קרן ג'ים ג'וזף, הצטרפו וצפו בפרקים מתוך הסדרה. 

הסדרה תעסוק ביהדות ארה"ב המהווה את הריכוז היהודי השני בגודלו בעולם, את היחסים בין מדינת ישראל ליהדות ארה"ב, ובין דת, מדינה ביהדות. הסדרה צולמה בסגנון דוקו-קומי בכיכובו של אלפי שמביא את חוש ההומור שלו אל המסע ובכך מגלה רבדים חדשים בחלקו של העם היהודי שמעבר לים.
הסדרה משודרת בימים שני וחמישי, החל ממחר בשעה 21:35  ב- כאן 11 ובדיגיטל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרדת דת מהמדינה הנה ערך באמונה הישראלית המקראית
    יעקב מישל 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהדת מופרדת מהמדינה כמו בארה"ב,נושא הפרק הראשון של סדרת הטלביזיה בערוץ 11 "היהודי החדש" בהנחייתו של גורי אלפי, זה מאפשר רבגווניות בחברה הרואה עצמה מאוחדת לעם. בספרי "ישראל המודרנית פוגשת תנ"ך" אני, יעקב מישל שכטר, כותב: "ישראל המודרנית פוגשת תנ"ך בזהותה, בהווייתה, בחוקיה, בפועלה ובאפשרויות העומדות לרשותה לעיצוב דמותה וצלמה. ישראל המודרנית פגשה ופוגשת תנ"ך ואף יכולה לעשות זאת ביתר שאת, בהגשימה בחייה הלכה למעשה את יסודות אמונת ישראל המקראית הגלויים והנסתרים כאחד, ובהמשך בניית זהותה הלאומית כמו זו החברתית לאור אבני היסוד הפינה והראשה של אמונת ישראל התנ"כית, המהווה למדינה היהודית והדמוקרטית ולכל אזרחיה כמגדלור, כסנה הבוער, כעמוד הענן, וכעמוד האש הפרדת הדת מהמדינה בכלל, ומהריבון-הרשות המבצעת בפרט, שיבטיחו לכלל אזרחיה ותושביה ולחברה הישראלית, שמדינת ישראל תהיה לעד הן מדינה יהודית ריבונית והן מדינה דמוקרטית על כל היבטיה. חשוב בעיניי להדגיש, כי הפרדה זו של הדת מהמדינה אין פירושה הפרדת האמונה והתרבות היהודיים מזהותה ואפיוניה של מדינת ישראל כמדינה היהודית ושל העם היהודי באשר הוא.
    סגור