תקשורת ומדיה

בא לברך ויצא מקלל? הברכה המוזרה של אור הלר לאלמוג בוקר

בתום שידור לילי מגבול רצועת עזה המתוח איחל אור הלר הכתב הצבאי של חדשות 13 לאלמוג בוקר, כתב הדרום של הערוץ ברכה מדאיגה במיוחד ללילה הקרוב, גיא לרר המודאג בדק הבוקר שיש דופק לכתב הדרום
שירה יום טוב |  1
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
כתבי חדשות 13 אור הלר ואלמוג בוקר שידרו אתמול לתוכנית הצינור באופן מיוחד מגבול רצועת עזה לאור המתיחות הביטחונית באיזור. בסיום השידור המשותף, הלר הכתב והפרשן הצבאי של חדשות 13 המתגורר באיזור המרכז פנה לבוקר, תושב קיבוץ זיקים שבעוטף עזה והתכוון לברכך אותו בלילה שקט מבחינה בטחונית ובסמנטיקה לא מוצלחת במיוחד יצא לו המשפט המדאיג הבא: "מאחל לך שתישן ולא תקום" שהפך להלצה בעקבות כפל המשמעויות שנגזר ממנו.
בוקר פרסם אתמול בטוויטר ובפייסבוק שלו את קטע ה"ברכה" של הלר וכתב: "שאור הלר מברך אותך מכל הלב: 'שתישן ולא תקום'" בתוספת אימוג'י צוחק. כנראה שלברכות של הלר יש כוח, והכוח יודע גם לבחור במשמעות הנכונה של הברכה, כי אכן נרשם לילה שקט בגזרת העוטף ובוקר ככל הנראה לא קם לקול אזעקת "צבע אדום".
אבל כדי לוודא שלא חלה טעות בכוונת של גורל הברכות, גיא לרר המודאג הגיב לתיעוד המשעשע-מלחיץ הבוקר וכתב: "בוקר טוב אחי, תגיב לי רק כאן שהתעוררת שנהיה שקטים", בתגובה כתב לו בוקר, ער אחי, תודה. אגב אור הלר לא התקשר לבדוק. מקווה שהוא התעורר". 
בוקר צייץ גם לכלל העוקבים שלו בטוויטר הבוקר : "בוקר טוב, מעדכן שהתעוררתי". נקווה שהברכה של הלר תמשיך להשפיע באותה מתכונת גם ללילות הבאים בעוטף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אור הלר
    אורה 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלר, מנחה ן הזוי, ראיתי איך מראיין ימניים , בערוץ 13 חוסר סבלנות וזילזול בהם, מה הפלא שנפלטה לו "הברכה" הוא הרי מנגנן בגיטרה ... ז מותר לו ...ובטוח מתגורר בבועה התל אביבית..דוחה
    סגור