תקשורת ומדיה

לוינסון: "יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים", צור: "קנאי אובססיבי וילדותי"

הפרשן הפוליטי היוצא של "הארץ" יצא נגד היועץ האסטרטגי רונן צור בדף הטוויטר שלו  וקורא לעיתונאים לא להזמין אותו לאולפנים. צור השיב אש: "עתונאי כושל". מגישת "פגוש את העיתונות" התערבה. לוינסון מחק והסביר: "רואה שהקטטה הפכה להיות מכוערת מדי"
מערכת ice |  3
רונן צור וחיים לוינסון (צילום רמי זרנגר ומשה שי לפלאש 90)
מלחמה חדשה ברשת.  הפרשן הפוליטי היוצא של "הארץ", חיים לוינסון, יצא היום (רביעי) נגד היועץ האסטרטגי המשמש גם כפרשן פוליטי בפאנלים השונים בתקשורת, רונן צור, לאחר הופעתו בתכנית "חמש עם רפי רשף". 
חיים לוינסון ביקר את רפי רשף לאחר שהזמין לתכניתו את צור מכיוון שבימים אלה, צור הוא היועץ האסטרטגי של מפלגת העבודה ומנהל את המו"מ שלה בדרך להרכבת הקואליציה. לוינסון כתב בטוויטר שלו היום: "רונן צור מנהל את המו"מ מטעם מפלגת העבודה, ויושב ברגע אצל רפי רשף כפרשן פוליטי. בחייאת רפי, אתה עיתונאי גדול, אתה לא יכול לעשות דבר כזה. יועצים אסטרטגיים אינם פרשנים פוליטים. אל תרמה את הצופים".
רונן צור לא אהב את הביקורת והשיב בעקיצה: "אני ממש פונה ללב של עורכי התכניות בכלי התקשורת: תנו לחיים להופיע קצת. אני ממש חושש ממה שהוא יעשה לעצמו אם התקפי הקנאה האלו יימשכו. זה ממש פיקוח נפש כבר. רחמים, אבא".
 
זה לא נגמר בכך, לוינסון פירסם את התגובה של צור ותקף: "שמעו סיפור: חודשים על גבי חודשים פונים אלי לבוא לפגוש את העיתונות. אבל אין לי כוח בשבת לנסוע לנווה אילן. לפני איזה חודש, סתם לקטע, חשבתי: אגיד שמוכן לבוא אבל בתנאי שאין יועצי תקשורת כמו רונן צור. חשבתי שיסרבו וירדו ממני. אממה? הסכימו. זרקו את רונן, רק שאבוא. יסתפק ברפי".
מגישת "פגוש את העיתונות", רינה מצליח, הגיבה: "לא היה ולא נברא. מגעיל". צור לא נשאר אדיש ותקף בחזרה: "שמעו סיפור יותר מענין: השבוע הוזמנתי לבמה המכובדת של פגוש עם רינה מצליח, ולפני שבועיים הייתי בפגוש עם עמליה דואק. מעולם לא הפריע לי שמדי פעם מארחים גם עתונאי כושל, שמוכיח כמה אמינותו מופרכת והוא קנאי אובססיבי וילדותי בעבודתם של אחרים".
לוינסון הגיב: "רונן, הכשל בטיעון שלך שאתה חושב שבגלל שאתה נורא נורא רוצה משהו, אז כולם רוצים אותו. לא מעניין אותי אולפנים ויש לי ערכים. אני לא יום אחד עם אלי ישי יום אחד עם מירב מיכאלי, יום אחד עם גנץ יום אחד בלי, יום אחד עם מלכה לייפר יום אחד בעד קורבנות אונס. אני יודע שאתה מגלומן, אבל עדיין".
צור השיב: "חיים. אם אני אדבר ביום מן הימים על הערכים הנזילים שלך... זה בהחלט יהיה מענין. נתפסת בשקר גס. כנראה שאתה גם עיתונאי כושל וגם שקרן כושל". לוינסון המשיך לדון על כך וכתב: "אופסי רונן, יש כבר צילומי מסך. תאלץ לחפש מילים חליפיות". צור סיכם את הויכוח: "בין האמינות של רינה לאמינות שלך...לא נראה לי שיש בכלל ספק למי מאמינים".
לאחר מכן לוינסון מחק את הדיון הארוך וכתב בדף הטוויטר שלו: "רואה שהקטטה עם פגוש קצת הפכה להיות מכוערת מדי, והיא בעיני לא העיקר העיקר הוא שמנהל צוות מומ של מפלגה לא צריך לשבת פרשן בחדשות. אלא מרואיין על המומ של מפלגתו הוא וזהו. זה נראה לי סטנדרט בסיסי. ביי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שניכם אפסים שמאלנים בוגדים (ל"ת)
    אדי 05/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לוינסון אולי לא בורר מלים, אך הוא צודק.
    וואו 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרשן צריך להיות אוביקטיבי ולא לספק שירותים לאךף צד מהמערכת שהוא נותן לגביה פרשנויות... זה בסיסי.....
    סגור
  • 1.
    לא רוצה לבאס, אבל שניהם לא ראוים לתפקידים שלהם באותה מי
    רז 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .דה איחלתי לשתי הקבוצות תיקו רב-שערים.
    סגור