תקשורת ומדיה

האם השופטת ספיר ברמן בדרך לנטפליקס?

נטפליקס, MGM וחברות תוכן נוספות פנו לשופטת ספיר ברמן על מנת לתעד את סיפורה. השבוע שפטה לראשונה כאישה במשחק ליגת העל בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים במשחק שזכה לסיקור נרחב בתקשורת העולמית
מערכת ice | 
צילום פייסבוק
סיפורה של ספיר ברמן, השופטת הטראנסג'דרית הראשונה בישראל עורר גלים ברחבי העולם וכעת נודע שחברות תוכן כמו נטפליקס ו-MGM לא פספסו גם הן את הסיפור ופנו אליה על מנת להפיק סרט או סדרה שיתעדו אותה ואת התהליך אותו היא עוברת. 
כידוע, בשבוע שעבר נערכה מסיבת עיתונאים משותפת של ברמן ביחד עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר ויו"ר איגוד השופטים רונית תירוש, בה ברמן בישרה לתקשורת על שינוי מינה מה שהיווה אירוע חסר תקדים שסוקר בהרחבה גם בעולם. ביום שני האחרון, ברמן בת -ה26 כבר שפטה לראשונה כאישה במשחק ליגת העל בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים. היא עלתה לסגל השיפוט הבכיר בליגת העל לפני כשנתיים ובשנה האחרונה החלה בתהליך לשינוי מינה. 
במסיבת העיתונאים ציינה כי היא לא יודעת עד כמה היא חלוצה או ראשונה אבל שהיא מבינה שהפלטפורמה שקיימת ברשותה כשופטת כדורגל במגרשים ושרואים אותה, נותנת נפח לסיפור ולחברה הטראנסית. כעת מתברר שהסיפור שעורר הדים בארץ ובעולם תופס תאוצה גם בחברות התוכן הרבות וכי ספיר קיבלה לא מעט הצעות. גורמים באיגוד השופטים אמרו כי לאחר שהעונה תסתיים ברמן תחליט ותעשה מה שהיא רוצה.
סרט או סדרה תיעודית בכיכובה של ברמן בנטפליקס יתווסף לרשימה ארוכה של יצירות ישראליות שכבשו את העולם דרך הרשת כמו פאודה ושטיסל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה