תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף את מגל: "חבורת שופרות רקובים"

צמד השדרנים של 103FM שוב פעם התווכחו בשידור על פוליטיקה. מגל ביקר את יו"ר ימינה, נפתלי בנט ובן כספית השיב אש. אלו הדברים שנאמרו במהלך התוכנית הבוקר
מערכת ice |  3
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
התכנית של ינון מגל ובן כספית ב-103FM ממשיכה לעורר סערות, הצמד שהכי אוהב להתנגח עשה זאת שוב גם הבוקר (ראשון) כשעל המוקד שוב ויכוח פוליטי בו ינון מגל תקף את ראשי ימינה כפי שעשה גם בדף הטוויטר שלו בסוף השבוע האחרון ובן כספית תקף את מגל כשהחל לגונן על בנט
השניים התחילו לדבר על הפגישה של ימינה ועל ההיעדרות של ח"כ עמיחי שיקלי מהפגישה. בן כספית אמר: "הוא הולך להיכנס להיסטוריה כעכבר ששחה לספינה טובעת".
מגל השיב "נראה איזו ספינה תטבע בסוף". כספית ענה: "אני אוהד הפועל - אף פעם לא אופטימי". מגל שוב השיב "אמרת שהספינה טובעת. זה אומר שהספינה שלכם ניצלת". וכספית סיכם "שלנו לא קיימת. אנחנו על חסקה 40 שנה".
בהמשך התכנית מגל אמר: "מה שבנט עשה זו נוכלות ורמאות. אני מקווה שהוא לא יצליח להקים את הממשלה - אוי מה שיקרה לו. זה יהיה נפלא". כספית המשיך לגונן על בנט והשיב: "הוא יצליח להקים ממשלה והוא לא ישלם על זה. אתם לא מייצגים אף אחד חוץ מחבורת שופרות רקובים". 
לאחר מכן, הויכוח בין השניים החריף. ינון מגל עקץ את יושב ראש ימינה: "בנט זה נתניהו בעלי אקספרס. נתניהו בחיים לא היה עושה מהלך נגד הבייס שלו, הוא גמור. הוא יישאר קירח מכל הכיוונים". ובן כספית השיב במתקפה: "אבל זה לא יקרה. תצטרכו לבלוע את השופרות של עצמכם ולהיחנק איתם"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה
    יוגל 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רקוב זה אתה ודעותחך.איש רווי שנאה עד כדי מחלה.לך רפא עצמך למען ייטב לך.
    סגור
  • 1.
    בן כספית מונע משנאה צרופה
    אורית 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לכל מה שאינו דומה לו. בן כספית אובססיבי ברמות שמאתגרות את המונח "אובססיבי", בן כספית חסר מודעות באופן מעורר רחמים, בן כספית זיקית שמופעל.ע ל ידי סער וליברמן.
    סגור
  • צודקת, כי נתניהו ושופריו מונעים רק מאהבה צרופה
    אריד 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי שחושב ההיפך.
    סגור