תקשורת ומדיה

שגריר ישראל בארה"ב: "הישראלים כפויי טובה כלפי נתניהו", בשמאל תקפו

רון דרמר שבר שתיקה בראיון לעמית סגל ושיבח את ראש הממשלה: "הוא גוליבר בארץ הגמדים", יאיר נתניהו: "המראיין עמית סגל (ממחלקת הדוברות של בנט) כמעט התעלף", מגל: "וואו", שומפלבי מנגד: "בושה וחרפה, זה מביך"
מערכת ice |  6
בנימין נתניהו (צילום דוד כהן פלאש 90)
אחרי שנחסם על ידו בטוויטר, יאיר נתניהו עקץ הלילה (בין ראשון לשני) את עיתונאי חדשות 12 עמית סגל, שראיין את שגריר ישראל לשעבר בארצות הברית רון דרמר, שדיבר בשבחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונתן זוויות מפתיעות במיוחד
יאיר נתניהו כתב בפייסבוק ובטוויטר בצירוף סרטון הראיון: "וואו! תקשיבו מה יש לשגריר ישראל בארצות הברית לשעבר, רון דרמר, להגיד היום על נתניהו. המראיין עמית סגל (ממחלקת הדוברות של בנט) כמעט התעלף". גם רוה"מ שיתף את הסרטון.

מגיש הרדיו וערוץ 20 ינון מגל כתב: "וואו רון דרמר: "עם ישראל כפוי טובה כמו שהיו למשה מקווה שהממשיך של נתניהו יהיה נתניהו שהוא כמו גוליבר, שהגמדים הקטנים מנסים להפיל", 
העיתונאי ברק רביד ציין: "קבלו את זה: שגריר ישראל בוושינגטון לשעבר רון דרמר: הישראלים כפויי טובה כלפי נתניהו. הוא גוליבר בארץ הגמדים. אני לא רוצה למתוח ביקורת על פוליטיקאים בישראל – אבל מדובר בליליפוטים שמנסים לפגוע בגוליבר. אני מקווה שמי שיחליף את בנימין נתניהו יהיה בנימין נתניהו".
 
אילן לוקאץ' התייחס לכך: "הציונות החדשה: עזבו את היהודים הבוגדים, בואו נחבור לחבורת נוצרים מטורללים בטראנס פסיכוטי שמחכים למלחמה שבה רוב היהודים יירצחו בנהרות של דם והמעטים שישרדו - יתנצרו".
אטילה שומפלבי זעם: "פשוט בושה: יהודי חובש כיפה, נציג מדינת ישראל בארה"ב, מציע להתנתק ממיליוני יהודים כי הם "ביקורתיים". זו בושה, וזו פשיטת רגל מוסרית, ערכית ולאומית. הקומבינטור שבישל לנתניהו את התרגילים הכי בעייתיים, ממליץ לוותר על חצי מן העם, כי הוא לא צורח היידה ביבי. זה מביך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ביבי
    משה 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפויה טובה הרס את המדינה פילג בעם כל זה כדי לא לצאת מבלפור.
    סגור
  • 5.
    שגרירי ישראל הם לא מינוי פוליטי?
    גל 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שיילקק לנתניהו.
    סגור
  • 4.
    שגריר ארהב בישראל בעד נתניהו
    אורה 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רון דרמר...בוא ואשק לך בני היקר...אמרת דברים שחקוקים בסלע..ואתה לא שייך "לליכוד או ימני"... ברור ז שמאל יתפוצץ...עם ישראל עם כפוי טובה, עוד מתקוופת התנך ויציאת מצרים , כרגע אין מי זיכול להחליף את ביבי ביכולות שלו להנהיג !!!!-
    סגור
  • 3.
    שגריר יהודי, לא ישראלי
    יאיר נ. 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השגריר היהודי מטעם ביבי ואדלסון ממשיך ללקק לביבי.מתי הוא חוזר לארץ? מתי הוא ידבר עיברית? ממתי ממנים שגריר יהודי ממשפחה מהמפלגה הרפובלאיקית, שהיה פרסונה נון גרטה בימי אובמה, ועזב מהר אחרי שטראמפ עף מהבית הלבן בידיעה שלא צהיה חו כניסה לבית הלבן (ולצערו, גם ביבי יעוף מבלפור) . הוא עשה נזק אדיר ליחסי ישראל ארה"ב, ובמיוחד ליחסים עם יהדות ארה"ב. לי הוא ניראה ביביסט מצוי.אוויל. תשאר במסיבת התה בארה"ב, מספיק לנו שאר הנפלים ממסיבת התה שהגיעו לצערנו לארץ.
    סגור
  • 2.
    רון דרמר
    גברת 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אדון נכבד,לפי דברייך איש לא עשה למען ישראל כלום חוץ מביבי.די מספיק עם דברי החנופה האלהי שקרן ורמאי.נצלן חושב את עצמו לאחד האלים באולימפוס.מנצל את קופת המדינה כאילו זה כספו הפרטי.הבן שלו משמיץ אנשים שתרמו למדינה יותר מביבי. מה זה הדיקטטורה הזאת?בושה וחרפה .אתה עוד מעצים אותו שאנחנו גמדים.תתבייש לך.מקווה שהממשלה הבאה תביא לנו האזרחים יותר כבוד וחיים טובים.לא כמו ביבי שירק עלינו.
    סגור
  • 1.
    אטילה, תבדוק את היהדות שלך ותבין מאיפה נובעת השנאה וההת (ל"ת)
    ש. 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור