תקשורת ומדיה

משה חוגג: "הזוי, יורים עלינו טילים ודעת הקהל העולמית נגדנו"

משה חוגג, הבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים צייץ היום בטוויטר והביע זעם על מערך ההסברה הישראלי וכתב: "הזוי לחלוטין שיורים עלינו טילים ודעת הקהל העולמית נגדנו"
שירה יום טוב | 
משה חוגג (צילום פייסבוק)
משה חוגג יוצא נגד ההסברה הישראלית מול דעת הקהל העולמית. חוגג, איש עסקים שעשה את הונו בתחום הקריפטו ובין היתר הבעלים של קבוצת בית"ר ירושלים כתב בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר בעניין וכך כתב: "הזוי לחלוטין שיורים עלינו טילים ודעת הקהל העולמית נגדנו".
עוד לדברי חוגג נטען כי מדובר ב"כישלון מחריד של מערך ההסברה הלא קיים שלנו. צה"ל עושה את העבודה אבל אף אחד לא מסביר לעולם. עם כל הכבוד, ואין כבוד, אסור לתת לחמאס להכתיב לנו את סדר היום".
 
ישראל כידוע נתונה תחת מתקפות טרור מפנים ומחוץ. ערביי ירושלים בימים האחרונים החלו בהתפרעויות בעקבות סוגיה משפטים הנוגעת לבעלות על בתים בשכונת שייח ג'ראח ואתמול, ביום ירושלים נכנס לתמונה גם גיבוי של חמאס מרצועת עזה כשאלה שיגרו שבע רקטות לכיוון הבירה. במקביל החלו התפרעויות של ערבים ישראלים בערים המעורבות ברחבי הארץ, בהן נרשמו מקרים חריגים במיוחד בלוד, שם הוצתו רכבים ומבנים. סרטון שהופץ מהנעשה בעיר מראה את התושבים הערביים במקום מחליפים את דגל ישראל בדגל פלסטין, כל זאת בליבה של עיר במרכז הארץ.
רן רהב פירסם את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "מזעזע ,חשבנו שאפשר אחרת.... טעינו.. כולם טעו. בושה וחרפה לערבי לוד בושה". מדובר למעשה בגיבוי רחב שמתקבל באופן הדדי מחמאס לערביי ישראל לערביי מזרח ירושלים ויוצר חזיתות אלימות בכל המוקדים.
מוקדם יותר היום דווח על גיוס של פלוגות מילואים למשמר הגבול שיסייעו להשתלטות על האלימות במוקדים השונים וכמו כן אושר זימון של כ-5,000 חיילי מילואים לצה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה