תקשורת ומדיה

מגל: "עשו חגיגה מהלינץ' בבת ים", כספית תקף: "זה הפרצוף שלנו"

המגישים ב-103FM דנו על הפרעות האלימות בין יהודים לערבים, כספית טען: "קמנו לבוקר בו קשה לי להביט במראה, אני פי מיליון יותר מודאג מהלינץ' בצד שלי", שותפו לתכנית הגיב: "כולם מגנים את זה, קצת פרופורציות". יאיר רביבו חושש: "יש איומים על חיי"
מערכת ice |  2
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
אחרי השידור האמוציונלי אמש ב-103FM בו נאמרו דברים קשים נגד האימאם בלוד, בן כספית וינון מגל סקרו הבוקר (חמישי) את המתרחש בזירה המדינית והפוליטית בעת האחרונה בצל הלחימה בעזה וירי הטילים על ערי המרכז וכמובן שוחחו על ההתחממות הביטחונית והעימותים הקשים בין יהודים לערבים בערים המעורבות. 
כספית סיפר בגילוי לב: "קמנו לבוקר בו קשה לי להביט במראה. זה מחליא, זה מגעיל, צריך להיכנס בכל הכוח בלוד, מג"ב ויס"מ, לעבור מבית לבית ולפרק שם הכל. צריך לעשות את זה למען יראו ויראו. לה פמיליה צריכים להיות מוצאים אל מחוץ לחוק".
מגל מצדו, העריך: "בעיניי אין דבר יותר בזוי מלינץ', לא משנה אם פיזית או לא, אבל עשו חגיגה מהלינץ' בבת ים כשהיה גם לינץ' בעכו". כספית השיב: "דעתי על פורעים ערבים ברורה ושרפה את הרשת... אני פי מיליון יותר מודאג מהלינץ' בצד שלי. אתה יהודי, אני יהודי, זה הפרצוף שלנו". מגל השיב: "אין יותר בזוי מלינץ' על בן אדם. אבל כולם מגנים את זה, בזמן שיהודים פה תחת לינץ' מטורף. קצת פרופורציות".
ראש עיריית לוד יאיר רביבו הצטרף לשידור וכינה את המתרחש בעירו "מלחמת אזרחים" והודה: "המדינה לא מפנימה את זה. אם זה לא ייפסק, המלחמה תגיע לכל המדינה. חוסר המשילות התהפך עלינו. לדעתי, זה לא מפסיק. אני מבקש להפסיק את מדיניות ההכלה". 
עוד הוסיף, כי: "כשאנחנו צריכים את המשטרה ברגע האמת, היא לא שם. דרשתי להכניס צבא לעיר לכמה ימים, ואמרו לי שזה לא פיתרון. צריך שהמדינה תיכנס בכל כוחה, ושתהיה כאן ריבונות. אני מאוכזב מאוד שערביי לוד הפנו את גבם למדינה. מאיפה זה בא? הצעירים לא רואים בעיניים. עומדים מאחוריי מאבטחים, יש איומים על חיי". 
עוד הוסיף: "ההסתה במסגדים מטורפת. אם אני הולך ברחוב עכשיו, כנראה שלא אצא בחיים. לרמת השנאה, הטינה והאיבה שמושמעת כלפיי אין אח ורע. אם ראש עיר במרכז הארץ לא יכול ללכת ברחוב שלו, יש פה בעיה קשה. מאוכזב מאוד מכך שערביי לוד הפנו את גבם למדינה. דווקא בשנת הקורונה הייתי בטוח שכל ערבי ישפשף את העיניים ויגיד, 'איזה מזל שאני חי בישראל. יש לי מענקים, אני מקבל חיסונים, כשהאחים שלי ב-22 מדינות ערב חיים כמו כלבים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה הבאת את זה לעיר לוד רביבו
    ללא שם 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז שאתה ראש העיר אדון רביבו ואתה מסית נגדערביי העיר שלך. מה צפיתה? שזה יעבור לך בשלום? אני לא בעד אלימות כל שהיא.אתה כל הזמן מסית ונגד הערבים. אפילו במילים שלך כאן יש גועל נפש כשאמרת הערבים חיים כמו כלבים.גזען ומסיתן שכמוך
    סגור
  • 1.
    ינון מגל
    אילן 05/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ינון מגל יכול להזכיר לנו על מה הוא נבעט החוצה מהכנסת????
    סגור