תקשורת ומדיה

הח"כ שלא מפסיק לצייץ: הטירוף של סמוטריץ' בטוויטר מתחילת המבצע במספרים

יו"ר מפלגת הציונות הדתית לא מפסיק לצייץ מתחילת המבצע, אלו המספרים מאחורי דף הטוויטר של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. וגם: מה הציוץ המוצלח ביותר? ומה הנושא העיקרי של הציוצים שלו? 
מערכת ice |  3
בצלאל סמוטריץ בטוויטר (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לא מפסיק לצייץ בדף הטוויטר שלו. מאז תחילת המבצע ביום שני האחרון, סמוטריץ' צייץ כ-150 פעמים, מה היה הציוץ המוצלח של סמוטריץ' בטוויטר? וגם: מה הנושא העיקרי שעליו יו"ר מפלגת הציונות הדתית צייץ? והאם הוא מוריד הילוך?
בצלאל סמוטריץ' צייץ מיום שני האחרון ועד לחצות הלילה (בין חמישי לשישי) 147 ציוצים, ביום הראשון של המצבע (שני) 12 פעמים בלבד, יממה לאחר מכן חבר הכנסת תפס תאוצה עם 52 ציוצים, ביום רביעי מספר הציוצים ירד ל-43 ואתמול עשה עלייה קלה ל-47 ציוצים. בסך הכל 154 ציוצים. מתוכם, 27 ציוצים מחדש בלי מלל, כשאת רוב הציוצים מחדש הוא צייץ את הטוויטר האנונימי אדם גולד והפרשן הפוליטי של עמית סגל.
רוב הציוצים עסקו, במאורעות המרכזיים של המבצע ובעיקר בהקשר של ביטחון הפנים וביקורת על העימותים בין היהודים לערביים כשמירב הביקורת מופנית לאזרחים הערביים, בצלאל סמוטריץ' התעסק בעיקר בהתנהלות המשטרה, הפעלת הלחצים על איילת שקד ונפתלי בנט לפרק את ממשלת השינוי דבר שמתברר כהצלחה.הביקורת על המעצר של היורה בלוד , ביקורת על השר לביטחון פנים אמיר אוחנה מהליכוד ודיווח על פעילויות חברי המפלגה שלו במהלך.
הציוץ המוצלח ביותר של בצלאל סמוטריץ' הוא ציוץ הגינוי שלו ללינץ' בבת ים עליו כתב: "צפיתי עכשיו בסרטון שאני לא מסוגל להעלות כאן של יהודים שעושים לינצ' בעובר אורח ערבי תמים ואני מזועזע ומתבייש עד עמקי נשמתי. אנחנו בימים קשים, מותקפים, עומדים מתוסכלים מול אזלת יד משטרתית ועיוותי דין משפטיים. אבל לכל הרוחות, איך יהודים מסוגלים להיות אכזריים כאלה?! נורא ואיום". 
 
על אותו ציוץ הגיבו עיתונאים ואנשי שמאל. יריב אופנהיימר כתב: "דמעות תנין". על אותה תגובה ח"כ שמחה רוטמן דאג להגיב ולגונן על יו"ר מפלגתו: "יריב, אני מתפלא שלא הגבת כפי שאתה מגיב בדרך כלל, עם ניתוח אטימולוגי של המילה לינץ' והסבר מלומד לפיו טרם בשלה העת לקרוא לזה 'לינץ'' כי המותקף לא מת. אה, סליחה, זה רק כשעושים לינץ' ביהודים. תמשיך".
העיתונאי, חיים לוינסון הגיב: "אעזור לך הם מתרגמים בידיים את השפה הגבוהה והמליצית שלך". יא יא פינק הוסיף: "אתה, בן גביר ולקיצוני הערבים כאן בארץ יש אותה מטרה, קיצוניים נמאסתם". יועץ התקשורת, איציק אלרוב הגיב: "שאדוני יפשפש במעשיו ובשותפיו". הח"כית לשעבר, איילת נחמיאס-ורבין הגיבה: "ועכשיו תסתכל רגע במראה ותשאל את עצמך מה האחריות שלך ושל השותפים שלך הכהניסטים, הלהביסטים, הלה פמיליהליסטים לגובה הלהבות כאן. עכשיו אתה מגיע עם סיפולוקס ?? זה לא מספיק, זה לא מספיק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סמוטריץ' ולוינסון הם קיצוניים עוורים משני עברי המתרס (ל"ת)
    קיצוני ומטורפי הארץ 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    הציוץ המוצלח ביותר של בצלאל סמוטריץ'
    ציוץ 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהה ציוץ נגד תוקפנות ערבית, ציוץ נגד חולשת תגובה של רשויות החוק, הם ציוצים לא מוצלחים! ציוצים נגד צעירים יהודים שעלה להם הדם לראש עקב אוזלת היד (אם כי כמובן אינה צודקת) זה כבר ציוץ מוצלח???
    סגור
  • 1.
    זה לא היה לינץ בבת-ים, זה היה ניסיון דריסה של מחבל ערבי
    יהודי 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וההמון היהודי נטרל את האיום, בעדינות למדי לטעמי, מחבלערבי צריך להיות מת!!
    סגור