תקשורת ומדיה

חיים אתגר: "זה הזמן להכות באויב ללא רחם ובלי הפסקה"

חיים אתגר שיתף בדף האינסטגרם שלו תמונה עם ביתו הקטנה כשהם תופסים מחסה מפני מטח הטילים ששוגר לכיוון המרכז וכתב לראש הממשלה וכוחות הביטחון: "המשיכו להילחם ולהכות בכל הכוח"
מערכת ice |  9
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)

חיים אתגר שיתף את עוקביו באינסטגרם היום (שבת) בזמן שהוא תופס מחסה במרחב מוגן יחד עם ביתו הקטנה, מיכאלה וכתב, "זו לא תמונה מחייכת של מיכאלה ושלי. זה לא פוסט על אושר וצחוק". כתב אתגר וסיפר, "היינו בדרך, באוטו, אני והיא. אזעקה. עוצרים בצד. מסתכל לשמיים, הטילים ממש בכיוון שלנו. נעצרנו ליד בניין ונעמדנו מתחתיו".

"משפחה נוספת צמודה אלינו. האמא בוכה והאבא עוטף את הבן. יוצא אדם מהבניין, ישראל היפה, ומזמין אותנו למקלט. הבומים קרובים מאד. בסיום המטח מעדכנים שזה נפל במרחק של קילומטר וחצי והתוצאות קטלניות".
 



אתגר התייחס לקיומו של המבצע  וכתב, "אני מצטער על חפים מפשע שנהרגים, ובכל מקום, אבל אדוני ראש הממשלה ושר הביטחון, זה הזמן להכות באויבנו בעזה, ללא רחם ובלי הפסקה, עד שייקרסו. זו מלחמת קיום על הבית שלנו ובמלחמה הזו חייבים לנצח באופן מוחץ. אדוני השר לביטחון הפנים, בפורעים, במחבלים וברוצחים כאן צריך לטפל ביד ברזל ועכשיו. אני למדתי בחיים שאסור לפחד ולוותר לנוכלים, לרמאים ולעבריינים, מי שעושה הנחות לרוע מפסיד. חברים הרימו ראש וקדימה להמשיך ובכל הכוח".

כזכור, ההסלמה ומבצע שומר החומות התחילו בעקבות התפרעויות בשכונת שייח' ג'ראח בירושלים, על רקע משפטי בנוגע לזכויות הקניין של יהודים עליהם. בעקבות כך השחקנית הישראלית אמריקאית נטלי פורטמן פירסמה באינסטגרם שלה סטורי שמגנה את מדינת ישראל ומגבה את התפרעויות הערבים. ידוענים רבים תקפו אותה על כך ובתוכם גם אתגר שכתב לה: "אופנתי לה לצאת נגדנו. עצוב".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    נגמרו הנוכלים?
    (()) 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחח.. גודל האשלייה. כמה תוכניות חיים יעשה על נוכלים שפלים רק כדי שהמציאות תירק לנו בפנים ותצמיח עוד רבים חדשים ותכמנים יותר? אני לא נופל באשלייה. כשאני רואה עוד פרק של חיים אתגר אני מבין כמה נוכלים אחרים ברגע זה הורסים חיים לבני אדם תמימים. רוע ונוכלות תמיד יהיו בעולם - תמיד, ומספרם רק הולך ועולה כי כל תוכנית מלמדת את הנוכלים המתוחכמים מה לא לעשות כדי להצליח טוב יותר.
    סגור
  • 7.
    תגובת חיים אתגר
    רמי 05/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ב 1000% לרסק את החמאס גם במחיר של 100000 אזרחים עזתים. גם ככה הם היו ויהיו שונאי ישראל. שכל עזה הלוואי תהיה מחיר השלום
    סגור
  • 6.
    נטלי אל תבואי
    רובי 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל לא בית בשבילך ...תשארי שם ותקברי עם הכסף שאת מקבלת סרוחה מחבלת
    סגור
  • 5.
    חים אתגר תגובה
    הרצל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק חים ברגע שפותחים במלחמה חייבים להתנהג כמלחמה חייבים להכות את האוייב עד מוות אחרון ללא רחמים עד האוייב האחרון הבא להרגך השכם להורגו רק ככה יהיה שקט אני במקום הממשלה הייתי נכנס לכבוש את עזה לתמיד ושם לעבור בית בית ומחסל את הטרור
    סגור
  • 4.
    חיים אתגר
    יפרח טל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבים .זה עם שפל אלה שמחוץ לגבולות אנחנו יודעים לטפל.הזבל דנמצא בארץ אלה בעייה אמיתית.צריך להוקיע בכל החומרה ובכוח לפעול נגד המחבלים שיושבים בקירבנו.בניי מוות הם
    סגור
  • חיים אתגר
    כהן מיכאל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים היקר אפו הייתה כל השנים שהדרום ספג טילים ולא הגיע למדינת תל אביב ולמשפחתך..
    סגור
  • 3.
    ערבים (ל"ת)
    יפרח טל 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודק 100%
    נילי בילו 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מילה שלח בסלע. אכן צריך להמשיך עד הסוף. הידד ללוחמים ולכוחות הביטחון. תחזקנה ידיכם.
    סגור
  • 1.
    אולי האיש הכי מיותר בטלוויזיה
    שנת 2004 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 6
    עבדתי מולו ב-"ערב טוב עם גיא פינס". כל הקונטרול הסכים שמדובר במוח של ציפור. לא נראה שמשהו השתנה.
    סגור