תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד בווידוי: "היורה מרמלה הוא קרוב משפחה שלי"

בטור אותו פרסם העיתונאי במעריב שטח את טענותיו לגבי רצף האירועים שהוביל לירי בערבי השבוע ברמלה וטען כי מדובר בהגנה עצמית. "אני מסתובב כבר כמה ימים חסר שקט", יריב אופנהיימר הגיב עם סרטון ובו התיעוד מהאירוע: "ירי שרירותי תוך כדי הפגנת נוכחות"
מערכת ice |  7
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
ההתפרעויות השבוע בערים המעורבות גרמו למגוון של דעות בעקבות הסיקור התקשורתי כשמקרה מרכזי  שתפס את תשומת הלב היה הירי ברמלה שהוביל למותו של ערבי. העיתונאי קלמן ליבסקינד פרסם אמש עם צאת השבת טור מפתיע בעיתון מעריב ובו חשף כי הוא קרוב משפחה של היורה היהודי המואשם בהריגה בהתפרעויות השבוע ברמלה.
"אני מסתובב כבר כמה ימים חסר שקט, טרוף שינה." כתב ליבסקינד בטור והתוודה. "ק', שנעצר אחרי שאחד מאנשי הקבוצה הערבית שתקפה את השכונה שלו נהרג מירי - הוא בן משפחה קרוב שלי. בחור צעיר שאני אוהב מאוד. איש מתוק מדבש. לוחם בצה"ל. תורם. מתנדב. ההוא שהכי הייתם רוצים שיהיה שכן שלכם. זה שהכי תשמחו לדעת שנוסע אחריכם בכביש כשנתקעתם בלילה גשום עם פנצ'ר."
בהמשך קלמן פרסם את הטור בעמוד הטוויטר שלו והוסיף: "יהודים, התעוררו. לא הקמנו מדינה, כדי לחזור לסיפורים של אבא ואמא שלי על יהודים שנמלטים מבתיהם, על בתי כנסת שנשרפים, ועל ספרי תורה שצריך להציל מפגיעתם הרעה של הגויים"
פרסום הדברים יצר גל הדים ברשת. פעיל השמאל יריב אופנהיימר הגיב לליבסקינד עם שיתוף סרטון מתוך תיעוד הירי שנעשה בחדשות 12 וכתב: "התיעוד הזה מהירי בלוד פורסם אמש לראשונה בכתבה של יגאל מוסקו שימו לב לאדם היורה באקדח, הוא יורה אש חיה (לא באוויר) כשיד שמאל עסוקה בלהחזיק דגל ישראל במקום לאחוז את האקדח בשתי הידיים ולכוון לעבר מטרה . כך לא נראה ירי להגנה עצמית, כך נראה ירי שרירותי תוך כדי הפגנת נוכחות."
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שיתף את הציוץ והגיב: "מערכת אכיפת החוק שלנו רקובה מהשורש. זה לא עניין טכני. תפיסת העולם שלה עקומה וערכיה מעוותים, וממילא התנהלותה היא עוול מקומם ברמות של סדום ועמורה. הטיפול שנצטרך לעשות לה הוא טיפול שורש עמוק שיכלול החלפה של החוקים המנגנונים והאנשים."
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כמה לא מפתיע. צריך להגיע למעשה נורא כזה כדי לסחוט ווידו (ל"ת)
    יהודית 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גם רצח רבין היה טעות?? כולם צדיקים.
    אחד העם 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מסכים בשום אופן לשריפת בתי כנסת , לגדוע את היד הזאת! אבל חבורה עצמאית של מתנחלים שלוקחת את החוק ומחליטה ל"הגן" עלינו.. לא תודה! אני מותר מראש. חבל שהמשטרה כל כך רופסת
    סגור
  • 5.
    ואופנהיימר אומר את זה כמומחה ללוט"ר? קישקוש כזה לא
    צ 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי מזמן
    סגור
  • 4.
    אשריך שאלו משפחתך
    איש יהודי 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    13 5
    שמסכנים את עצמם בשביל להציל יהודים כשהם לא חדשים בארץ, ויודעים שפרקליטות החמאס בירושלים תרדוף אותם.
    סגור
  • 3.
    כמה חובבני אפשר להיות ??
    מושיקו 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מערכת ICE - כמה חובבנים אתם יכולים להיות ? איפה בדיוק ראיתם במאמר של קלמן את המילה "רמלה" ?????
    סגור
  • 2.
    יריב אופנהיימר הוא המיץ של הזבל (ל"ת)
    אמיר 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 1.
    יריב אופנהיימר הוא המיץ של הזבל (ל"ת)
    אמיר 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור