תקשורת ומדיה

בן גביר בתגובה לחסימת הוואטסאפ: "אישתי מיררה בבכי"

לאחר שאתמול ראשי עוצמה יהודית הודיעו כי נחסמו באפליקציית העברת המסרים וטענו לסתימת פיות. יו"ר עוצמה יהודית הגיב לחסימה בוואטסאפ וסיפר כי אישתו מיררה בבכי לאחר החסימה: "נמחקו הזכרונות האחרונים עם אחותה"
אביחי דלאל |  8
איתמר בן גביר (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
אחרי שאתמול (שני) יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ עו"ד איתמר בן גביר, הודיע כי בכירי עוצמה יהודית וארגון להב"ה נחסמו בוואטסאפ ביניהם אישתו אילה ויו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין. הבוקר, בן גביר סיפר כי אישתו מיררה בבכי לאחר החסימה, הסיבה לכך היא שעם החסימה נמחקו הזכרונות האחרונים שלה עם אחותה שנפטרה. 
בן גביר בתגובה לחסימה מסר: "הבוקר מצאתי את רעייתי ממררת בבכי. שאלתי אותה מדוע, היא סיפרה שיחד עם ה -WhatsApp, מחקו לה את כל הגיבויים ובהם התכתבות עם אחותה שנפטרה. זה הזיכרון האחרון שנשאר לה ממנה. WhatsApp תתביישו".
 
גם ברשימת הציונות הדתית שבתוכה נכללת עוצמה יהודית, שמחה רוטמן לדוגמה התייחס וכתב בדף הטוויטר שלו: "כך תזהו בולשביקים מסוכנים. הם תומכים בצעד הזה של וואטסאפ". גם מתן כהנא ממפלגת ימינה העלה ספקות בנוגע לוואטסאפ והוסיף: "סתימת פיות חמורה מאוד. ובכלל, איך הם בדיוק יודעים מה אנשים כותבים בהודעות הפרטיות שלהם? משהו כאן מאוד לא בסדר".
כזכור, בעוצמה יהודית טענו כי מדובר בסתימת פיות והם עתידים לפתוח בתביעה לאחר שטוענים כי מדובר בסתימת פיות. עו"ד איריס אדרי המייצגת אותם מסרה אתמול: "בכוונתנו להגיש תביעה כנגד חסימת מרשיי מהשימוש בוואטסאפ. מדובר באקט כוחני, חד צדדי, פוגעני ומפלה שננקט ללא שום התראה כנגד אזרחים מן השורה, ללא שום סיבה נראית לעין או צידוק כלשהו. חסימת מרשיי מהאפשרות לעשות שימוש בוואטסאפ הינה ניצול כוח לרעה על ידי תאגיד עצום, תוך פגיעה בזכויותיהם וגרימת נזק מתמשך, ובעיקר תוך הפלייתם לרעה באופן בוטה".
מוואטסאפ נמסר: "אנחנו לא מגיבים על חשבון פרטיים. אנחנו חוסמים חשבונות בהתאם למדיניות שלנו כדי למנוע פגיעה בהתאם לתקנון היישומון".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חוסמים או מוחקים?! (ל"ת)
    זקלין כריסטופר 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כנראה שהיא פשיסטית לא פחות קטנה מבעלה (ל"ת)
    ערן 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    נוגע ללב יא פשיסט (ל"ת)
    אסי 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    איראן כבר כאן
    מיסטר Xxx 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    באילו מדינות חוסמים תקשורת אלקטרונית כגון: פייסבוק, ווטצאפ,טויטר,ועוד? רק במדינות טוטאליטריות , מעניין מי פנה לווטצאפ ולחץ לחסום את ארגון להב"ה ? ( אני לא חלק מתומכי להב"ה) המדינה עצמה חייבת להתנגד לצעד אלים מסוג כזה, כי היום זה להב"ה מחר זה המשותפת.
    סגור
  • 2.
    WTF את היטלר לא היו מוחקים אבל את בן גביר כן (ל"ת)
    איחוד מדומייני השמאל 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יקום מקביל
    חוויאר 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שהעולם ומי ששולטים בו ובמדיה הם שמאלנים ליבראלים. הימין השמרן אינו מצליח להוציא תחת ידיו מאומה פרט לדברים שוליים. לפיכך נאלץ הימין להנות מחסדי הפלטפורמות השמאלניות על מנת להפיץ את משנתו. כאשר הוא נחסם הימין נזכר שישנם ערכים ליבראלים כגון חופש ביטוי שיוויון ובעצם דורש ליהנות מקיומם של ערכים אלה על מנת להפיץ ערכים הפוכים.
    סגור
  • ??????
    יואב 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טמבל, גזען ומתנשא.
    סגור
  • הימין והפלשתינאים
    חוויאר 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמחבר בין הימין והפלשתינאים הוא הבכי ותחושות הקיפוח לאורך שנים ומבלי לנקוף אצבע לייצר מציאות חדשה. הפלשתינאים בוכים כבר 70 שנהאבל לא עושים כלום לשפר את מצבם. וגם הימין אשר נמצא שנים רבות בשלטון טוען לקיפוח בכל התחומים. יאללה תקימו לעצמכם עוד פלטפורמות תקשורתיות וחברתיות בנוסף לערוץ 20 ועיתון חדשות.
    סגור