תקשורת ומדיה

ניר גונטז' נגד מרים פרץ: "כל התדמית של מחוברת לעם זה סתם ספין"

המועמדת לנשיאות המדינה, מרים פרץ, התראיינה בעיתון ידיעות אחרונות בסוף השבוע האחרון, אך מאז לא מסכימה להתראיין לכלי תקשורת. עיתונאי "הארץ" ניר גונטז' התרעם על כך: "זה הכי בסתירה לתדמית שאתם מייצרים לה"
מערכת ice | 
מרים פרץ (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עיתונאי "הארץ", ניר גונטז' ניסה לראיין את המועמדת לנשיאות המדינה מרים פרץ, אך נענה בשלילה על ידי הדוברים שלה: "לא ניתן לראיין אותה אתה מתכוון. אם אתה רוצה לשוחח איתה, או לחבק אותה, לא ראיתי אישה נגישה ממנה".
במדור בעיתון "הארץ", בו גונטז' מראיין ידוענים ומתמלל את נושאי השיחה, פנה העיתונאי למועמדת לנשיאות המדינה מרים פרץ, אך קיבל התחמקות מהדוברים שלה - דבר שהפתיע את העיתונאי עצמו מדוע צריכה פרץ דוברים ועוזרים.
במהלך השיחה התברר כי מנהל קבר שמואל הנביא, אפרים מורנו, עוזר בהתנדבות לפרץ ברשתות החברתיות מזה ארבע וחצי שנים, וכי מאיה ספיר הינה דוברת בשכר של המועמדת לנשיאות. לשאלת גונטז' אם יוכל לראיין את פרץ, נענה העיתונאי בשלילה: "היא כרגע לא מתראיינת".
בעקבות התשובה, יצא עיתונאי "הארץ" על כך שמרים פרץ אינה מתראיינת ואינה משוחחת עם עיתונאים: "הבנתי שכל התדמית של מחוברת לעם זה סתם ספין. פשוט מדהים שלא ניתן להשיג אותה. זה הכי בסתירה לתדמית שאתם מייצרים לה".
על כך ענתה מאיה, הדוברת בשכר של פרץ כי "לא ניתן לראיין אותה אתה מתכוון. אם אתה רוצה לשוחח איתה, או לחבק אותה - לא ראיתי אישה נגישה ממנה". לאחר ששלח מספר שאלות בכל זאת על מועמדותה של פרץ לנשיאות, לא החזירה לו הדוברת כלל תשובה מיום שני האחרון.
ניר גונטז' הוסיף על כך בחשבון הטוויטר שלו: "דבר כזה עוד לא קרה לי; צלצלתי אל המועמדת לנשיאות, מרים פרץ עם כמה שאלות. אחד העובדים שלה, אשר עונה לטלפון במקומה, הפנה אותי לדוברת שלה (מסתבר שיש לה כמה עובדים. לרובם אגב היא לא משלמת) שהודיעה לי שהפרץ לא מתראיינת, והציעה לי... חיבוק מהגב', במקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה