תקשורת ומדיה

צפו: אברה מנגיסטו קורא לשחרורו או תרגיל זול של חמאס?

באל גז'ירה הקדישו תכנית מיוחדת לסוגיית החטופים הישראליים בשבי חמאס, לצד ראיון עם האיש מספר 3 בחשיבותו בארגון. ההקלטה שנשמעת לכאורה של מנגיסטו המבקש: "לחזור לחיק המשפחה", נדחתה על ידי אימו שטוענת שאין מדובר בבנה. וגם: תיעוד מיוחד של גלעד שליט
כפיר אדר | 
אברה מנגיסטו וסינוואר (צילום מוחמד עטיה פלאש90)
‏התגרות או סימן חיים אמיתי? אלג'זירה הציגה אמש (ראשון) הקלטה של אחד השבויים לכאורה, קטעי וידאו חדשים של גלעד שליט, ראיון ראשון עם מרואן עיסא - ושילוב קטעי פרשנות של אולמרט ואוהד חמו. כל זה בסרט חדש באורך של כשעה על השבויים והנעדרים.
תחילה היה נשמע בהקלטה ששוחחררה, כאילו מדובר באברה מנגיסטו, שאומר: "אני חייל ישראלי, נתון בשבי של עז עדין אל קאסם, אני מקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת, שהמנהיגים פועלים לשחרורם של החטופים אני מרגיש שהתקווה להיות בחיק המשפחה בקרוב גוברת בליבי".
‏מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום: "חמאס נמצא במצוקה לאחר המכות הקשות שספג במבצע ״שומר החומות״ ועושה כאן ניסיון למניפולציה זולה ושקופה. ישראל מודעת היטב למצבם של הבנים הדר גולדין ואורון שאול זכרם לברכה, ושל שני האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שחצו את הגבול בעודם בחיים".
אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו בעקבות פרסום הקלטת על "השבוי הישראלי": "שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני יכולה לומר באופן חד-משמעי שלא מדובר בבני, זה אינו הקול שלו. אני מחכה לבן שלי ומקווה לפגוש אותו בקרוב כמו שהבטיחו לי כל הזמן".
האיש מס' 3 בחמאס, מרואן עיסא, התראיין לראשונה בהצללה ואמר כי במהלך סבב הלחימה האחרון הם ניסו להגדיל את מספר החיילים השבויים שברשותם. סקירת פרשת שליט מההכנות לחטיפה ועד לעסקה גם כן שודרו וכן הופצו סרטונים שטרם נראו קודם, של החייל החטוף לשעבר משחק כדורסל ואפילו מתגלח.
‏מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לדברים ששודרו באל ג'זירה: "ההקלטה של חמאס - מניפולציה זולה ושקופה, מודעים היטב למצבם של גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה