תקשורת ומדיה

האתר החרדי צנזר את תמונת השרות וחטף אש: "עיוות מחשבתי"

אתר "בחדרי חרדים" המשיך את הקו השמרני ולא העלה תמונות נשים, גם אם הן נבחרות ציבור. שרת הקליטה, פנינה תמנו שטה, תקפה: "תפיסות חשוכות כלפי נשים", שרת התחבורה מרב מיכאלי עקצה: "איש הפוטושופ צריך לקבל העלאה"
מערכת ice |  2
בחדרי חרדים טשטוש (צילום מסך)
אתר האינטרנט החרדי "בחרדי חרדים" ספג היום (שני) ביקורות לאחר שהחליט לטשטש את תמונות השרות בצילום הממשלה החדשה, חברת הכנסת מירב בן ארי הגיבה על כך: "מה זה השטויות האלה, בחייאת".
בעוד האתר חרדי אחר "כיכר השבת" פרסם את תמונת הממשלה בלי צנזורה, באתר החרדי השמרני המשיך את הקו שלו בטשטוש תמונות של נשים, אפילו הן נבחרות ציבור. זו אינה הפעם הראשונה שהאתר עושה זאת, וסערה דומה התחוללה גם בתמונת הממשלה בשנת 2015 אז האתר טשטש את השרות בתמונה המסורתית בבית הנשיא. ארגוני נשים, כמו ארגון נעמת, תקפו את ההחלטה וכתבו אז: "הדבר מהווה פגיעה קשה בנשים וניסיון להדירן ואף להעלימן לחלוטין, והיחס לשרות החדשות היא כאל פושעות או אף חמור מכך".
באתר החרדי הגיבו אז כי בהיותו אתר חרדי הוא אינו מפרסם תמונת נשים בעמוד הבית שלו, ואף עקץ את האתר המתחרה "כיכר השבת" וכתב כי הוא עושה זאת "בניגוד לאתרים אחרים המתיימרים להיות חרדיים". עוד כתבו: "העיתונות החרדית מעולם לא הכניסה ולעולם לא תכניס תמונות נשים. זכות היסוד של חופש הביטוי לא נעצרת בכניסה לבני ברק".
הפעם היו כאלה שהחליטו להגיב בתקיפות וכאלה שלקחו זאת בהומור. חברת הכנסת מיש עתיד, מירב בן ארי, כתבה על כך: "מה זה השטויות האלה, בחייאת". שרת התחבורה, מרב מיכאלי, עקצה: "איש הפוטושופ של בחדרי חרדים צריך לקבל העלאה. תודה לאל יש הרבה פנים לטשטש בממשלה החדשה. כן ירבו". שרת הקליטה פנינה תמנו שטה הגיבה בחריפות: "כמה עיוות מחשבתי נדרש כדי לטשטש פנים של נשים, במקרה הזה של שרות בממשלה (ואני בתוכן) באתר חדרי חרדים. אתם אולי יכולים לטשטש את הפנים שלנו, אבל לא את היותנו כאן, חזקות, מובילות ואיתנות בהנהגת ישראל. אין קשר בין התמונה ליהדות. אך בהחלט יש קשר לתפיסות חשוכות כלפי נשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איש באמונתו יחיה אף אחד לא חייב לגלוש באתר הזה (ל"ת)
    המוזר 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    ברכות. מקומם של הנשים עמוק בבית.
    ברוך 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שיעשו ילדים ויעשו טוב לגברים. יצאו רק לעבודה, שהגבר יחייה בבטלה. ובעזרת השם, דרעי יהיה ראש ממשלה גפני וליצמן יהיו שרח הכספים. ואז גם נחוקק חוקים על רעלות ושמלות ארוכות. בקרוב מאב, אירן זה כאן.
    סגור