תקשורת ומדיה

האם השייח מקטאר פינק את נשיא איראן החדש במטוס? כתב כאן 11 עלה על הבלוף

רועי קייס צייץ תחילה כי פרסומים באיראן מסרו כי השייח תמים העניק לראיסי איירבוס A380 חדש לרגל כניסתו לתפקיד, אבל לאחר שבירר מצא כי הידיעה בושלה ופוברקה, יחד עם זאת הבהיר: "לא חוזר מהאמירה על החברות האמיתיות של קטאר - איראן וטורקיה"
מערכת ice | 
מטוסים (צילום Magma Images)
אז האם האיש החזק בקטאר פינק את הנשיא החדש של איראן אבראהים ראיסי במטוס איירבוס A380 חדש לרגל זכייתו בבחירות במדינת המוסלמית העוינת? או שמא הייתה זו ידיעה מפוברקת שזכתה להדהוד בתקשורת.
רועי קייס, הכתב לענייני ערבים של כאן 11 דיווח כי: "‏כשרוצים להבין מי החברים האמיתיים באזור של קטאר, שווה לראות למי האמיר נותן במתנה מטוס איירבוס A380: לפי סוכנות הידיעות פארס, השייח' תמים פינק את נשיא איראן החדש, אבראהים ראיסי, בשי הצנוע הזה. מי עוד קיבל שי צנוע כזה? החבר הטוב, נשיא טורקיה ארדואן".
לאחר כמה שעות הבהיר כי: "אז הידיעה על המטוס שהעניק אמיר קטר במתנה לנשיא איראן החדש, אבראהים ראיסי, בושלה ופוברקה כאילו שהיא מסוכנות פארס האיראנית, אבל היא לא ויצאה גם הכחשה שם".
עוד הבהיר קייס כי: "בקיצור, ניסיון של "חובבי קטאר" לנגח את המדינה המפרצית. בלי קשר לא חוזר מהאמירה על החברות האמיתיות של קטאר (איראן וטורקיה)". הוא הוסיף תמונה של הידיעות לשם השוואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה