תקשורת ומדיה

מיקי זוהר תקף את סילמן: "מי את? תעני כמו ילדה טובה", גם מרב בן ארי חטפה

הח"כ מהליכוד תקף את יו"ר הקואליציה בדיון הוועדה המסדרת, דיסטל אטבריאן טענה נגד בן ארי: "כשהיא מותקפת ורבלית כל המדינה רועדת, מרב למה את ברברית?", העיתונאים השתלחו בזוהר: "דוחה ברמות אחרות", "מגעיל ושוביניסטי"
כפיר אדר |  5
מיקי זוהר (צילום צילום מסך ערוץ הכנסת)
אחרי הפארסה אמש בדיון סביב ההצבעה על חוק איחוד המשפחות שנדחה למועד אחר, הקואליציה רשמה היום (שני) מכה נוספת וקשה במיוחד, כאשר הפסידה בהצבעה על בקשת פטור מחובת הנחה לאחד מהחוקים, לאחר שלא הצליחה להשיג רוב בהצבעה.
דיון הוועדה המסדרת בכלל, הגיע למחוזות לא נעימים כלל ושוב מי שהייתה על המוקד היא עידית סילמן, הטירונית הפוליטית של ימינה, שקיבלה את תפקיד יו"ר הקואליציה, אבל נראה שהיא הפכה בשל כך למטרה של האופוזיציה למתקפות. חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד תקף אותה בדיון הוועדה המסדרת: "למה מי את בכלל? תעני כמו ילדה טובה".
 
זה לא נגמר שם מבחינת הליכוד, כאשר חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן טענה במהלך הדיון: "כשעידית סילמן מותקפת ורבלית כל המדינה רועדת, אבל כשאני כמעט מותקפת פיזית אף אחד לא יודע על זה. הדובר שלי היה בביה"ח בסוף השבוע האחרון לאחר שהותקף, מישהו דיבר איתי?". למרב בן ארי צעקה: "למה את ברברית? את נורא לא מנומסת. אם אני אנופף עם ידיים כמוך, ארבע מהדורות ייפתחו. לי אסור לעשות תנועות ידיים?".
 
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי התייחס למקרה: "הלוואי שכולם היו מדברים יפה ובנימוס אחד כלפי השני, במיוחד בכנסת, ובאמת היה שם דיבור מגעיל אבל ראיתי שתמר זנדברג, זהבה גלאון וכו׳ יוצאות להגנתה של עידית סילמן בשם ההגנה על נשים וכו׳. בואו, אם היא לא היתה כרגע בצד שלכן, היא וזכויות הנשים היו מעניינות אתכן כקליפת השום. בלי קשר, ״תעני כמו ילדה טובה״ זה אכן דיבור מגעיל ומתנשא. גם היא אגב יכלה לענות יותר יפה לשאלה באיזה סעיף אנחנו".
 
העיתונאי אליק מרגלית מחדשות 2 טען: "כמות המיזוגניה שנשפכת מהאופוזיציה דוחה ברמות אחרות", מורן אזולאי מ-YNET תקפה את זוהר: "היחס של הח״כים בוועדה לעידית סילמן מגעיל ושוביניסטי. השפלות, חיקויים, דאחקות. בושה וחרפה", נועה לנדאו מהארץ כתבה: "היחס לעידית סילמן, בוועדה הזו ובכלל, חצה כל גבול אפשרי בימים האחרונים. חזקי ואמצי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל הכבוד למרב בן ארי!
    רוחמה 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למירב בן ארי, מירב היא אישה חכמה, רהוטה וחזקה, לא מתייחסת לדמות העלובה שצועקת לה מהצד, ומנסה לגנוב קצת תשומת לב.
    סגור
  • 4.
    הוועדות מוסרטות והרודנות כלפי חברי האופוזיציה זועקת. (ל"ת)
    תשובות לא השמצות 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    הוועדות מוסרטות והרודנות כלפי חברי האופוזיציה זועקת. (ל"ת)
    תשובות לא השמצות 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    מהכתבה נראה שעידית סילמן מתנהגת למופת אך מהסרטונים פחות
    תשובות לא השמצות 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היום הוועדות מוסרטות והרודנות כלפי חברי האופוזיציה זועקת.
    סגור
  • 1.
    דיסטל - חזקי ואמצי.
    רז 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מרימה את המסך מעל קואליצייית הזדון.
    סגור