תקשורת ומדיה

דיכטר יעזוב את הליכוד? הציוץ שכמעט סיבך עיתונאי ותיק וגרם לסערה גדולה

הודעה תחת שמו של גדעון אלון כי הח"כ כמו גם קרן ברק יעזבו את הליכוד על רקע הפוסט שתקף את הח"כים שנעדרו מההצבעות והתקזזו עם ח"כים מהקואליציה, עורר כעס רב. אלון הכחיש: "היזהרו מזיופים", דיכטר איים: "מנותק מהמציאות ויטופל בנפרד"
מערכת ice |  3
אבי דיכטר (צילום פייסבוק: אבי דיכטר)
זעם גדול בתנועת הליכוד על רשימת חברי הכנסת מהסיעה שהופיעו להצבעות ולמאבק מול הקואליציה במשכן כחלק מהפיליבסטר שניסה להביך את ממשלת בנט ולפיד ולסכל כמה מההצעות לסדר שעלו עד שעות הבוקר המוקדמות. האם ההבטחה שלא יהיו קיזוזים לא מחזיקה מים ואין לה באמת כיסוי?
בליכוד הוציאו הודעה חריפה בה נכתב: "לצערנו, בעוד שאמש הייתה התייצבות מלאה של כל חברי הליכוד בהצבעות בכנסת במאבקנו נגד ממשלת השמאל המסוכנת, היום כמה חברי כנסת עשו דין לעצמם, בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות. תודה לרוב המוחלט של חברי הכנסת שנמצאים בכנסת מסביב לשעון ונאבקים בממשלת השמאל המסוכנת. אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין".
 
בציוץ תחת שמו של העיתונאי הוותיק גדעון אלון מישראל היום נכתב כי: "ח"כ אבי דיכטר וח"כ קרן ברק מהליכוד במגעים מתקדמים עם השר זאב אלקין להצטרף לממשלת השינוי", אותו ציוץ גרם למהומה רבתי בליכוד.
אלון עצמו מיהר להודיע: "מישהו פירסם בווטסאפ פייק ניוז חסר שחר בשמי על אבי דיכטר וקרן ברק כאילו הם מתכוונים לפרוש מהליכוד ומנהלים מגעים עם זאב אלקין מתקווה חדשה. אין לי שום קשר לידיעה הזו! היזהרו מזיופים!".
דיכטר התייחס לדברים וכתב: "יש כנראה למישהו חלום רטוב שאני אעזוב את תנועת הליכוד. זה לא עומד לקרות. ציוצו של גדעון אלון שמופעל ע״י מישהו, מנותק מהמציאות ויטופל בנפרד", ברק שגם הוזכרה כתבה: "גם אני, בדיוק מה שאבי כתב ודייק".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אזהרה!! מנסים לסכסך....
    כוכב 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיכטר היקר, אל תיפול למלכודת דבש מר...
    סגור
  • 2.
    דיכטר לעולם יעזוב את הבית (ל"ת)
    דנה 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מפיץ
    בנט 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייק ניוז
    סגור