תקשורת ומדיה

כמה זמן החזיקה מעמד ההבטחה של מיקי זוהר שלא יהיו קיזוזים?

חבר הכנסת הבטיח יומיים אחרי השבעת הממשלה החדשה שלא יהיו קיזוזים בין חברי האופוזיציה לקואליציה בכלל. כמה זמן זמן הוא עמד בזה?
מערכת ice |  1
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
הדם הרע שיש בין חברי האופוזיציה לחברי הקואליציה מאז השבעת ממשלת בנט - לפיד הוא דבר ידוע. חברי האופוזיציה הבטיחו שיהיו אופוזיציה לוחמת ושינסו להכשיר כל ניסיון שיביא להפלת הממשלה הנוכחית. אחד הבולטים שהבטיח זאת הוא חבר הכנסת מיקי זוהר.
סרטון של ערוץ הכנסת חשף שחבר הכנסת אמר יומיים לאחר השבעת ממשלת בנט - לפיד, כי הם לא יקבלו קיזוזים עד סוף הקדנציה. ההצהרה נועדה ככל הנראה להדגיש עד כמה חברי האופוזיציה מחויבים להפלת הממשלה החדשה. אולם, היום בוועדת הכספים, חברת הכנסת מהעבודה, אפרת רייטן, חשפה כי התקזזה עם לא אחר מאשר אותו זוהר עצמו, שבועיים בלבד לאחר ההבטחה שלו. 
נוהג ה"קיזוזים" הקבוע בכנסת, הוא נוהל מקובל בין חברי הכנסת מהאופוזיציה והקואליציה האומר שהם יכולים להעדר מהצבעות בכנסת בשל אילוצים שונים - מבלי להשפיע על כוחם היחסי בתוצאות ההצבעה.  כעת, שבועיים בלבד לאחר ההצהרה כי חברי האופוזיציה לא יעמדו בנוהל שנועד כדי להקל על פעילות כל חברי הכנסת, נראה כי חברי האופוזיציה חזרו בהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה. כן ירבו (ל"ת)
    לילי 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור