תקשורת ומדיה

מירי מיכאלי בפוסט חשוף לאחר הלידה, "מיררתי בבכי"

מירי מיכאלי שילדה בשבוע שעבר בן והפכה לאם לשלושה משתפת ברגעים קשים שחוותה בעבר במחלקה ופונה לעוקבים, "הדרך לא תמיד פשוטה, אני צועדת, מתמודדת, לא מאבדת תקווה"
מערכת ice |  3
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מגישת "לפני חדשות" ברשת 13 שילדה לפני כמה ימים את בנה והפכה לאם לשלושה, שיתפה אתמול בפוסט חשוף באינסטגרם על חוויות עבר קשות ממחלקת היולדות. מיכאלי כתבה, "מי שרוצה ילדים ולא מצליח, למי שחווה נסיונות, אכזבות וכשלונות, הפלות וקשיים. אני מרגישה שדווקא עכשיו, אני מוכרחה לכתוב לכן ולכם, ברגע הכי שמח שלי, כשהלב שלי עולה על גדותיו מרוב אהבה והידיים- כמו האיחול החשוב הזה- מלאות. אני רוצה מעומק הלב והרחם לאחל לכם הצלחה, אבל גם לספר כדי לחזק".
מיכאלי חשפה כי בעבר הגיעה למיון היולדות בנסיבות כואבות, "נכנסתי לחדר הזה הפעם בשמחה ובהתרגשות, אבל יצא לי להיות בו גם בנסיבות לא פשוטות. החדר הזה הוא בשבילי חלק מהמסע שלי ולכן היה חשוב לי לצלם אותו, כסימן לחיים, כדי לזכור את הדרך ולא רק את היעד.
פרופסור יריב יוגב, מנהל אגף יולדות בבית החולים ליס
מגישת חדשות 13 המשיכה וכתבה, "2017, כבר הייתה לי ילדה מתוקה. נכנסתי להריון ספונטני עם תאומים והאושר היה גדול. בבדיקה אצל הרופא שלי שמענו דופק כפול, פרופ׳ יוגב אמר לאייברי לשבת קודם, ״יש שניים״. בביקור הבא נותר רק אחד, בזה שאחריו- שקט, דממה כואבת. בחדר הקבלה המצולם מיררתי בבכי, פרופסור יוגב אמר לי שזה רק באמפ קטן בדרך, אבל בלב קינן גם פחד שלא יהיו לי יותר. אחר כך היה עוד באמפ מהסוג הזה בדרך. האחות המתוקה שליוותה אותי לפני הגרידה עודדה והבטיחה שעוד אשוב וזה קשה אבל יעבור. שלשום פגשתי אותה פה שוב וסיפרתי לה שזו הפעם השנייה שלי פה בלידה מאז".
מיכאלי ביקשה לעודד את מי שחווה קשיים דומים והוסיפה, "הדרך לא תמיד פשוטה, אבל היעד מופלא. אבל גם המסע הזה חשוב- איך אני צועדת, מתמודדת, לא מאבדת תקווה. יש לזה ערך. אז אם אתם במסע הזה, אל ייאוש - הנה תמונת החדר שכולו סימן לתקווה לאושר גדול שאני מאחלת לכם שיגיע אליכם בקרוב ממש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדהימה
    גילה 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה רגש ואהבה לזולת יש בך. גם עיתונאית בחסד עליון וגם אישיות מיוחדת. כן יירבו כמותך על המסך ובכלל בעולם.
    סגור
  • 2.
    מירי היקרה
    חנה 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למירי השדרניות מס 1 !!!!!! נטולת אגו,צנועה,ועניינית ,המון המון מזל טוב ,בריאות ונחת עם הרבה ריגעי כיףףף עם הצאצאים
    סגור
  • 1.
    מיר ימיכאלי
    חנה 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מירי את פשוט אישה מדהימה .בעלת לב רחום וחנון את פשוט מלמדת אותנו שוב ושוב לחזור להיות אנשים ולא רובוטים .בעלי רגשות לזולת ולא תמיד לחשוב רק על עצמינו . מאחלת לך שתגדלי את ילדייך ברוב נחת וזתחנכי אותם בדיוק כפי שהורייך חינכו אותך
    סגור