טלוויזיה

מירי מיכאלי ילדה בן שלישי, והברנז'ה מתרגשת

מירי מיכאלי מגישת חדשות 13 יצאה כבר בשבוע שעבר לחופשת לידה, אחרי הריון מסוקר שהופיע כל ערב על המסך בערוץ 13. לפני שעה קלה פירסמה באינסטגרם כי ילדה את בנה השלישי 
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
לפני שבוע הגישה מירי מיכאלי את תוכניתה הקבוע בשלושה חודשים האחרונים, "לפני החדשות" בפעם האחרונה לפני שתצא לחופש לידה. את הימים האחרונים העבירה המגישה מחוץ לנווה אילן, בציפייה ללידה הקרבה, ולפני שעה קלה סיפרה מיכאלי כי ילדה בן, ילד שלישי לה ולבן זוגה איברי שוורץ.
מיכאלי שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה ממחלקת היולדות וכתבה, "בשבח ובהודיה גדולה, שמחים לבשר על הולדת בננו המתוק, לפני זמן קצר. אח להיילי ובניה. 3.350 ק״ג של מתיקות ואהבה. זה ה-אושר", וזכתה לברכות לבביות מכל קצווי הברנז'ה. בין היתר בירכו אותה רז שכניק, לוסי אהריש, רותם ישראל וקורין גדעון.

כזכור, מיכאלי עברה מערוץ 12 לערוץ 13 בדצמבר האחרון, וזמן קצר לאחר מכן בישרה כי היא מצפה לילד שלישי. על אף ההריון, קיבלה לידיה את הנחיית תוכנית האקטואליה "לפני החדשות" כתוכנית קבוע שלה במקום הילה קורח שהתחילה התמחות. 
בראיון ל-ice סיפרה מיכאלי על קבלת התוכנית לצד ההריון המתקדם ואמרה, "לקחת תוכנית שהיא בתחילת דרכה ולדעת שאחרי חודשיים יש לנו דד לין של חופשת לידה, על אף שאנחנו יודעים שלוקח זמן לבנות ולמצב תוכנית כמשהו שאנשים רוצים לראות אותה – יש פה אמירה מאוד חזקה. גם למעסיקים  וקודם כל לנשים – שזה לא מגביל אותן. אני מלאת הודיה והערכה על ההחלטה של ישראל טוויטו. אפשר להראות על המסך יום יום בטן תופחת ולהביא את המסר הזה גם באופן הזה וזה מרגש אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה