תקשורת ומדיה

כתב התאגיד עוקץ את המשטרה על בדיקת שי אביטל, "מה עם אמוזה?"

דניאל אלעזר שחשף את סיפור חברת אמוזה צייץ בעקבות פתיחת הבדיקה של משטרת ישראל נגד הטענות שעלו מהתחקירים על שי אביטל: "יפה שאתם פותחים בבדיקה לאחר פרסומים בתקשורת. יש איזו חברה קטנה, שהוציאה בדרכים עקלקלות מיליונים ממאות אנשים. סיפור קטן כזה לא משהו שווה לבדוק אותו"
מערכת ice |  1
אמוזה (צילום מתוך אינסטגרם)
סיפור חשיפת ההטרדות המיניות לכאורה של אחד מסוכני הדוגמניות החזקים בישראל, שי אביטל, הוביל לפני זמן קצר לפתיחת בדיקה של המשטרה בנושא. מי שצייץ בעקיצה לנוכח העניין הוא כתב התאגיד, דניאל אלעזר שכזכור חשף לפני כחודש את הסיפור המפוקפק של חברת אמוזה שבבעלותם של שני כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב.
כתב התאגיד צייץ בפרגון עוקצני למשטרה וכתב כי זה יפה שהם פותחים בבדיקות יזומות לנוכח חשיפות של עוולות בתקשורת אך תהה מדוע לא עושים שום דבר עם חברת אמוזה שהתחקיר עליה העלה כי הוציאה בדרכים עקלקלות מיליונים ממאות אנשים.
"היי משטרת ישראל זה יפה שאתם פותחים בבדיקה יזומה לאחר פרסומים בתקשורת. ככה צריך. למיטב ידיעתי יש איזו חברה קטנה, שהוציאה בדרכים עקלקלות (ספק במרמה - ימים יגידו) איזה כמה עשרות מיליונים ממאות אנשים. סיפור קטן כזה לא משהו שווה לבדוק אותו."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתארגנת תביעה תצטרפו לקבוצה בפייס
    תמוס עמם 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נוכלים סופם מאחורי סורג ובריח
    סגור