תקשורת ומדיה

שרון כידון עוזבת את 102: "זמן טוב לחשב מסלול מחדש"

לאחר עשור בה הובילה את אחת מתכניות הרדיו המואזנות של רדיו תל אביב "מייבשים את הביצה" לצידו של שי גולדן השדרנית הודיעה כי ביום שישי זה יהיה השידור האחרון שלה. 
מערכת ice |  5
שרון כידון (צילום קובי אליהו)
שינויים רבים עוברים לאחרונה על עולם התקשורת הישראלי וכעת שינוי נוסף מגיע עם ההודעה על כך שהמגישה שרון כידון עוזבת את התכנית "מייבשים את הביצה" שלרדיו תל אביב 102FM. 
את התכנית מגישה כידון מזה כעשור עם שי גולדן ובה עוסקים בעיקר בסיכום השבוע בתעשיית התקשורת, המדיה והפרסום. בשנת 2011 אף זכתה התכנית בפרס  תכנית המלל הטובה ביותר לאתה שנה מטעם אגודת העיתונאים בתל אביב. כידון שיתפה את הציוץ של רז שכניק שפרסם זאת לראשונה וכתבה: "עשור זה זמן טוב לחשב מסלול מחדש. בשישי הקרוב אפרד מהמאזינים של התוכנית, משי ומהתחנה שהייתה לי כבית 102FM". התכנית תציין ביום שישי הקרוב עשור לעלייתה וכך עם כידון עוזבת עם סגירת מעגל יפה.
 
מי שיחליף את כידון החל משבוע הבא הוא איש התקשורת הוותיק יובל נתן שכבר הגיע כמגיש אורח לתכנית מספר פעמים. נתן, שותף ומנהל כיום את ערוץ טדי מבית טדי הפקות ומאחוריו עבר עשיר בעולם התקשורת הישראלי. הוא כיהן כמנכ"ל והעורך הראשי שהקים את mako, חבר הנהלת קשת, העורך הראשי של ערוץ ביפ, מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות", מגיש "המילה האחרונה" בגל"צ ומייסד ועורך השבועון "רייטינג".
שרון כידון מסרה: "אחרי עשר שנים רצופות של עבודה, הגיע הזמן שאבין מה אנשים עושים בשישי בבוקר. אני מודה לרדיו תל אביב שהאמין בפורמט שיצרנו, גאה בהישגים של התוכנית ומאחלת לשי היקר, שהולך איתי דרך ארוכה, להתגעגע אליי ולשותף החדש שלו יובל נתן המון הצלחה". 
שותפה לתכנית שי גולדן: "זכיתי בפרטנרית, שותפה, קולגה, אחות, ובעיקר - חברת נפש. ״מייבשים את הביצה״ הייתה שיתוף הפעולה הראשון שלנו, ואני יודע שלא האחרון. אהבה גדולה יש לי אליה. את הריאיון הראשון בחיי העיתונאים (בעיתון הסטודנטים) העניק לי יובל נתן, ביושבו כמבקר הטלוויזיה של ״ידיעות אחרונות״. לדעתי, זו סגירת מעגל משובחת ממש."
יובל נתן: "אני מודה על ההזדמנות לעשות תכנית בתחום שמרתק אותי כל חיי. הניסיון התקשורתי המצטבר של שי גולדן ושלי (בתוספת הקילומטראז' של מנכ"ל רדיו תל אביב אבי משולם) מקיף את רוב התקשורת הישראלית, ואני מאמין ומקווה שזה ייתן לנו את הבסיס המוצק לעשות תכנית, עם כמה שפחות סבלנות לספינים וקלישאות וכמה שיותר אמת."
אבי משולם, מנכ"ל רדיו תל אביב מסר: "כידון הפכה לאורך השנים האחרונות לחלק מהפסקול התל אביבי של בוקר שישי, יחד עם העיתונים, הפרחים והקפה. שרון היא דוגמא למצוינות רדיופונית, חריצות ומחויבות לשידור. אני שמח בשבילה שתוכל סוף סוף להתחיל את הסופ"ש כבר בחמישי בערב, ונרגש להגשים חלום ישן ולעבוד עם יובל נתן."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יובל נתן מעולה כמו שאני מבין בסוף גם יזרקו את גולדן (ל"ת)
    שמעון 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אייס, מדיה תתקדמו (ל"ת)
    מי זו לא מכיר 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    תוכנית מעולה מקזיב לה מאז הצבא
    נתנאל 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית מעולה מקשיב לה מאז הצבא... רק חבל שזה זוג מגישים גברים רק ולא מצאו החלפה נשית ראויה לשרון כידון כמו טלי בן עובדיה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד ל"מוסף" על הטיפול בהטרדות בתאגיד
    אני 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן נעלמו כל חברות הכנסת?
    סגור
  • 1.
    לא מכיר. מי זו? (ל"ת)
    סך 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור