תקשורת ומדיה

יאיר גולן הצטרף למהלך המחאה נגד בן אנד ג'ריס, מה גרם לו להתחרט?

חבר הכנסת ממרצ פרסם בטוויטר כי חתם על היוזמה של חברת הכנסת בן ארי לשליחת מכתב חתום בידי רוב חברי הכנסת בישראל להנהלת החברה העולמית אך התחרט וביקש ששמו יוסר: "הבנתי שהמכתב אינו משקף את עמדותי"
מערכת ice |  2
יאיר גולן ובן אנד ג'ריס (צילום משה שי פלאש 90)
לא הרבה פעמים יש הסכמות נרחבות בכנסת הנוכחית בין חברי אופוזיציה לקואליציה אולם יוזמה של חברת הכנסת מרב בן ארי יצרה היום קונצנזוס בין 90 חברי כנסת שחתמו לה על מכתב תגובה שישלח להנהלת בן אנד ג'ריס העולמית בתגובה להחלטת החברה בשבוע שעבר להפר את החוזה עם אבי זינגר המנכ"ל והבעלים של החברה בישראל ולמנוע ממנו למכור את הגלידות ביהודה ושומרון.
 
על היוזמה בירכו גם בדף הטוויטר  הרשמי של בן אנד ג'ריס ישראל: "אנו מודים לחברי הכנסת ולציבור הישראלי על התמיכה, ובמיוחד ליוזמת המכתב, ח"כ מירב בן ארי אנו בבן אנד ג'ריס ישראל נמשיך למכור בכל רחבי ישראל ולכל הישראלים!".
זמן קצר לאחר מכן סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן ביקש לחזור בו מחתימתו על היוזמה וצייץ בטוויטר כי לא הבין על מה הוא חותם ועורר סערה: "חתמתי על המכתב של ח״כ מרב בן ארי בנושא גלידת בן אנד ג׳רי, לאחר החתימה הבנתי שהמכתב אינו משקף את עמדותי. ערים ביו״ש אינן ערים בישראל. ביקשתי להסיר את חתימתי מהמכתב." ועורר סערה.  חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב לו בשאלה האם מעלה אדומים היא לא חלק מישראל? ואילו אבישי גרינצייג עקץ והציע לו: "הצעת ייעול עקרונית: לחתום על מכתבים רק אחרי שאתה קורא אותם."
 
89 חברי הכנסת האחרים שחתומים על המכתב הורכבו מכל הסיעות בכנסת למעט רע"מ והרשימה המשותפת כשגולן היה נציג מרצ. המכתב כולל גם חתימה של חמישה ח"כים ממפלגת העבודה כמו אמילי מואטי וגלעד קריב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לחשוד שהטינופת הזה היה בצבא מפחיד (ל"ת)
    תמי לוי 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התבושש מבושה
    התבושש מבושה 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התבושש מבושה. לוקח זמן. קצר במחץ
    סגור