מדדים ומחקרים

המכירות של בן אנד ג'ריס, הנפקת הענק של תשובה וההפתעה של מאסק

הנפקת הענק של תשובה, אילון מאסק הפתיע, השתיקה של העיתונאים, גיוס קשה לחברת החשמל. תביעת הענק של קניון TLV ומה היא הדורה הזולה בישראל | הידיעות החמות של השבוע
מערכת ice | 
בן אנד גריס ישראל (צילום טוויטר בן אנד גריס ישראל)
יצחק תשובה משלים הנפקת ענק של כ-2 מיליארד שקל בריבית מטורפת: איש העסקים ינסה הלילה להשלים את הנפקת אג"ח איתקה בהיקף של 625 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים בישראל בעולם. ההנפקה טרם נסגרה אך מסתמן כי תיסגר עד מחר בבוקר בריבית מטורפת של כמעט 9%, וזו הסיבה למה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מאסק הפתיע: "אנחנו עשויים לחזור לקבל את התשלום בביטקוין": מייסד טסלה נתן הופעה בכנס The B Word וטען: "תומך בביטקוין ורעיון המטבע הקריפטוגרפי בכלל, אם מחיר הביטקוין יורד, אני מפסיד כסף ולכן אני רוצה שיצליח" והבטיח: "יש לחברה הזו שני שליש מכלל הכאב שחוויתי בחיים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
למה העיתונאים שותקים לנוכח העדויות הקשות מתאגיד השידור? על פי בדיקת ice רוב העיתונאים לא דיברו או עסקו בתחקיר המטלטל שחשף תרבות עבודה קשה בתאגיד השידור הציבורי. מדוע זה קורה ומי בכל זאת הרים את הכפפה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
כמה עולה הדירה הזולה ביותר למכירה בישראל? דירת 2.5 חדרים בירוחם היא הדירה הזולה ביותר בישראל שעומדת למכירה באתר יד2, והנכס היקר ביותר למגורים הוא בית פרטי של 7 חדרים בארסוף, מה המחירים? . לידיעה המלאה לחצו כאן.
גיוס קשה לחברת החשמל: התאכזבה מהמוסדיים ולא השלימה את ההנפקה המוסדיים הזרימו ביקושים של כ-2.5 מיליארד שקל להנפקה כשסדרת אג״ח אחת סגרה בתשואה שלילית; חברת החשמל החליטה שלא לקחת את כל הביקושים וזאת בגלל הגיוס הענק של עזריאלי בגובה 3.6 מיליארד שקל שניקה את השוק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קניון  TLV תובע את קפה קפה בסכום של כ-14.5 מיליון שקל: קניון TLV בתביעת ענק נגד קפה קפה בסכום של כ-14.5 מיליון שקל. טענת התביעה מייחסת לרשת קפה קפה הפרה של הסכם בין הצדדים בעניין המסעדה בקניון, שהובילה להפסדים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
זה מה שקרה למכירות בן אנד ג'ריס בעקבות הפרשה הסערה שהחלה בשני הובילה למאבק של הזכיין הישראלי והסברה שלו כי חרם כלפיו פוגע בו ובעובדיו למרות שאין לו קשר להחלטת התאגיד העולמי, מה קרה למכירות בעקבות זאת? לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה