תקשורת ומדיה

ציון נאנוס עוקץ: "שדולגופיאט ירצה להתחתן ישלחו אותו להוכיח שהוא יהודי"

כתב חדשות 12 עוקץ את קברניטי המדינה: "היום הוא גיבור ישראל. כמה שנים קדימה הוא ירצה להתחתן ואז ידרשו ממנו להביא הוכחות שהוא יהודי" 
מערכת ice |  5
ציון נאנוס (צילום טוויטר ציון נאנוס)
הזכייה בזהב של ארטיום גולדופיאט בתחרות התעמלות הקרקע באולימפיאדה עימה לא מעט ברכות ואיחולים מצד פלויטיקאים ואישים נוספים ברחב ישראל. המתעמל זכה לקבל גם שיחת ברכה מנשיא המדינה, ואף ישיבת הממשלה לאישור תקציב המדינה שנמצאת בעיצומה נעצרה לכבודו כשראש הממשלה נפתלי בנט ברך אותו על הזכייה המרשימה כשכל שרי הממשלה ברקע מחאו לו כפיים. 
אולם, כתב חדשות 12 ציון נאנוס העלה תהייה בטוויטר שקשורה בסוגיה לא פשוטה שקשורה בדת ומדינה בישראל והיא בקשות ההוכחה ליהודים כשהם רוצים להתחתן. נאנוס צייץ בביקורתיות: "אוגוסט 2021 ארטיום דולגופיאט גיבור ישראל. טלפונים נרגשים מכל ראשי המדינה."
"כמה שנים קדימה דולגופיאט רוצה להתחתן. המדינה: תביא מאוקראינה הוכחות שאתה יהודי מצד האמא או שתיסע לקפריסין. תסתדר לבד". ובכך העלה אתה האפשרות שיכולה לקרות לזוכה האולימפי שכזכור עלה לישראל מאוקראינה לפני 10 שנים. אבישי גרינצייג הגיב לו עם עקיצה משלו: "לדעתי מדליית זהב היא די והותר כדי לקבוע שהוא יהודי על פי ההלכה".
 


בהמשך גרינצייג צייץ את הדברים בעצמו וכתב: "אנחנו בשנת 2021, ויהדות עדיין לא נקבעת על פי הישגים אולימפיים. בושה!". נאנוס התייחס לדברים והגיב לו: "נו. אל תהיה אידיוט. הציוץ שלי היה על הצביעות של הממסד. שמחבק את העולים מברית המועצות לשעבר כשהם מצליחים אבל לא עושים דבר לאפשר להם את הדבר הבסיסי- להתחתן כאן. ואולי, שומו שמיים, שהמדינה תיצור אופציה לנישואין שלא דרך הממסד הדתי"
 


הסוגיה שהעלה נאנוס אינה זרה לא רק לספורטאים בישראל שעלו ארצה. ישנו הסיפור הידוע של לירז רוסו (סטטיק), אחד האומנים המצליחים בישראל ואף מחוצה לה, שכאשר רצה להינשא לבחירת ליבו שרית פולק, הרבנות דרשה ממנו להוכיח שהוא יהודי מכיוון שהוא מאומץ. הדבר תפס את רוסו לא מוכן מכיוון שהוא מחשיב את עצמו יהודי מאמין וכך עלתה לכותרות הסוגיה מזווית נוספת. לאחר מספר בירורים הסוגיה נפתרה והשניים נישאו בחתונה מפוארת, אולם עגמת הנפש השאירה ברוסו צלקות לדבריו.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מבין
    חופי 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי הוא מי שזוכה במדליה אולימפית?
    סגור
  • 2.
    חה חה חה. איך אני שמח שהמדליה הושגה בשבת!
    שורקין 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיתפוצצו החשוכים.
    סגור
  • היא לא, אדיוט, היא הושגה ביום ראשון (ל"ת)
    טמבלול 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ננוס התולעת הננסית (ל"ת)
    רבר 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אמא שלך מתה יא בן זונה
    ננוס המפגר המזוהם 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדיוט חירבן אותך יא בן זונה מזוהמת
    סגור