תקשורת ומדיה

אלמז מנגיסטו חשפה: "לא המשטרה, ברהנו טגניה הציל אותי מפורץ"

מגישת החדשות שיתפה על אירועי הלילה הטראומתי שחוותה: "22:30 אתמול בלילה, אני מתעוררת לרעש מחריד של גבר שמנסה לפרוץ בכל הכוח את הדלת לדירה שלי בת״א, 26 דקות של סיוט ואימה, מפחיד להיות אישה ומפחיד עוד יותר כשזאת המשטרה שלנו"
כפיר אדר |  11
אלמז מנגיסטו

אלמז מנגיסטו שיתפה היום (שבת) אירוע אישי לא נעים כלל שחוותה, תחת הכותרת '26 דקות הכי ארוכות בחיים שלי!', כאשר על המוקד נמצאת המשטרה שנגדה היא טוענת לאוזלת יד בטיפול באירוע מעורר בהלה בו גבר פרץ לביתה.

מנגיסטו כתבה: "22:30 אתמול בלילה, אני מתעוררת לרעש מחריד של גבר שמנסה לפרוץ בכל הכוח את הדלת לדירה שלי בת״א. קמתי בבהלה לקחתי את הטלפון ורצתי לדלת הכניסה והדפתי אותה. ניסיתי להבין מה קורה לי עכשיו, הרגשתי בתוך סרט אימה שתכף אתעורר. הגבר האלמוני לא חדל ממעשיו - המשיך לנסות לפרוץ ולשבור את הדלת ולהיכנס לדירה תוך כדי שהוא  צועק, מקלל ומאיים על חיי. ידעתי שאם הוא מצליח לפרוץ - זה הסוף שלי. שיש אפשרות שאסיים כאן את חיי או אעבור תקיפה, כל התרחישים הכי נוראים רצו לי בראש".
"בזמן שאני נאבקת בו בגופי שלא ישבור את הדלת, אני מתקשרת למוקד 100 עונה לי מוקדנית, אני מסבירה לה שעוד כמה דקות ייגמרו לי הכוחות והגבר יפרוץ פנימה. ״תכף תבוא ניידת, השוטרים כבר בדרך". חולפות עוד עשר דקות - הגבר ממשיך ואפילו מחבל בלוח החשמל ומנתק אותי לחושך מקפיא. אני מתקשרת שוב למשטרה עונה לי מוקדנית נוספת, מסתבר שלא נפתחה בכלל קריאה ואין פרטים של האירוע. שוב אני מוסרת את הפרטים בלחץ, המוקדנית צועקת בכעס ״תחליטי כבר כניסה מצד ימין או שמאל?!״.
"חולפות עוד עשר דקות אני מתקשרת בפעם השלישית למוקד 100 הם מחברים אותי לשוטר שטוען שהוא בדרך אליי ומה שיש לו לשאול זה: ״תגידי הוא עוד שם? זה קרה כבר פעם? את מכירה אותו?״ כל זה בזמן שאני נלחמת לבד בשארית כוחותיי בגבר הזה שמאיים עליי מחוץ לדלת".
"הבנתי שעזרה מהמשטרה כנראה לא תבוא בקרוב - בלחץ, חייגתי לכתב הפלילים של חדשות 12 ברהנו טגניה - בתוך שניות הוא הקפיץ כוחות על הרגליים. פתאום באורח פלא תוך כמה דקות בלבד אני שומעת את השוטרים עוצרים את הגבר המאיים בחדר מדרגות. רק אחרי 26 דקות שאני זועקת לעזרה ונלחמת על חיי השוטרים הגיעו. 26 דקות של סיוט ואימה. 26 הדקות הכי ארוכות בחיים שלי. כל דקה שחלפה הייתי בטוחה שלא אצא מזה בחיים".
לסיום כתבה העיתונאית: "לא המשטרה, לא מוקד 100 - ברהנו טגניה הציל את החיים שלי. אני רק חושבת איך האירוע הזה היה נגמר אם לא היה לי קולגה לשעת צרה, זמין אתמול בלילה. מפחיד להיות אישה ומפחיד עוד יותר כשזאת המשטרה שלנו".

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ב ר ה נ ו
    רוני 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב ר ה נ ו גיבור ישראלי חבל על הזמן
    סגור
  • 9.
    חידלון
    יניב 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין על ברנו הוא תותח אולי שהמשטרה תעבור לניהולו ?
    סגור
  • 8.
    עלאק "גבר שמנסה לפרוץ"... למה לא סיפרת שזה שכן שיכור?
    דינו 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ולמה לא סיפרת שיש רקע מובהק לסכסוך שכנים הזה? "שכחת"? ואת עוד מתיימרת להיות עיתונאית.... מצטער, ההודעה של המשטרה נראית לי הרבה יותר אמינה ממסחטת הלייקים של ההיסטרית.
    סגור
  • 7.
    נורא ואיום. מחדל המחייב חקירה. חיזקי ואימצי (ל"ת)
    לאה 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    האתיופים הפכו את המשטרה לשק חבטות
    בבר 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל פעם שאיזה אתיופי מבקש תשומת לב מייד מחרטט משהו על משטרת ישראל והופ הופך להיות יקיר הממלכה. אף אחד כבר לא מתייחס אליכם ברצינות...
    סגור
  • טען עוד
  • הפכו את המשטרה לשק.חבטות
    אוונגארד 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להפוך אותך לשק חבטות
    סגור
  • 5.
    צד שני
    מטבע 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנוגע לכתבת ערוץ 12 אלמז מנגיסטו..רצ"ב תגובת המשטרה...ובנדון..אני מאמין ומאמץ את תגובתה...מהמשטרה נמסר: "צר לנו שהכתבת בחרה לעוות ולפרסם פרטים שגויים תוך השתלחות חסרת אחריות במשטרה, שעה שהעובדות המתועדות, לרבות השיחות המוקלטות אל מוקד החירום 100 ומוקד המידע 110, רישומי תנועת 4 הניידות שהגיעו למקום, דוחות הפעולה של השוטרים והנסיבות שונות לחלוטין מהמתואר. למען הסר ספק נבהיר, כי השיחה התקבלה במוקד 100 בשעה 22:35 ותוך 2 דקות שוגרה ניידת שהגיעה אליה כעבור 16 דקות בלבד . אגב, השיחה עם הכתב ברנו טגניה בוצעה לאחר שהניידת כבר היתה במקום. פנייתו של טגניה טופלה על ידי קצין משטרה אך אז התברר שהניידת כבר הגיע קודם לכן אל הכתבת. עוד נבהיר, כי הדיווח היה על השכן שככה"נ שתה ודופק על הדלת, כאשר מבירור עלה כי מדובר בסכסוך שכנים על רקע תשלום חשבון החשמל והוא עוכב לחקירה לבירור האירוע בהתאם. צר לנו על תחושתיה הקשות ומבינים את המצוקה בשעת האירוע, עם זאת מצפים מהכתבת לתקן את הפוסט!!!
    סגור
  • 4.
    אפעל לפרסום מספר הנייד של ברהנו טגניה...
    השר לביטחון פנים 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא מסכים לעזור גם לאנשים פשוטים? מה מספרו לשמירה במספרי חרום?
    סגור
  • 3.
    ידוע…
    צחי 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל זה חשוב קשרים בכל מקום. חשוב שיהיו חברים או קרובים בכל הארגונים הממשלתיים, בתחום הרפואה, משטרה,בנק, עירייה , חינוך. בלי קומבינות או שוחד כלום לא עובד המדינה בהתפרקות.
    סגור
  • 2.
    פליטיקה ומשטרה
    ג'ימבו 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפוליטיקאים מחלישים את המשטרה האזרח משלם מחיר
    סגור
  • 1.
    בושה
    דוד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני כאזרח בן 92 חש בושה על התנהגות כזו של מוקדני משטרה פשוט אין על מי לסמוך
    סגור