תקשורת ומדיה

התגובות לזכיית אשרם בזהב | "כל חוף גורדון עצר לכבודה"

המתעמלת האומנותית מספר אחת בעולם זכתה בזהב והרשת לא נותרה אדישה וכללו ים של פרגונים וגם עקיצות כלפי סיטואציות שונות של סדר השיח היומי "מתי מצרפים את לינוי לקבינט הקורונה?"
מערכת ice | 
לינוי אשרם (צילום ספי מרגיזו)

הזכייה של לינוי אשרם במדליית הזהב בקרב-רב באולימפיאדה ריגשה את כל אזרחי ישראל. בין התגובות הבולטות היו כאלו שפרגנו בדרך ייחודית ועוקצנית כלפי סיטואציות של סדר היום האקטואלי.

נועם זמרי היה בחוף היה ותיאר איך הכרוז הודיע על הזכייה ומה קרה בחוף: "הרגע שהמציל בחוף גורדון הודיע בכריזה שלינוי אשרם הביאה זהב וכל החוף התחיל למחוא כפיים כולל החבר'ה של המטקות שעצרו למרות אחלה סשן. באמא מרגש".
לעומתו חיים לוינסון החל בציוץ לא ברור: "מהלכי הדיכוי של האליטה ההגמונית את ניסיונות לינוי אשרם מישראל השנייה להגיע למדליית זהב באמצעות משחק הוגן, היו (ונותרו) מרתקים. בין היתר ע"י מהלך גזעני סטראוטיפי של מינוי מאמנות אשכנזיות, שכולו אלימות לגלית ומתן תחושה שהיהודי הספרדי-ש"סניק לא יכול להסתדר לבד בלי אשכנזי שמנהל אותו". לאחר מכן המשיך בבקשה שלינוי אשרם תכתוב הקדשה על שער ידיעות אחרונות: "כאדם מן השורה וכקורא ידיעות אחרונות, החלום שלי זה שלינוי אשרם תכתוב לנו הקוראים הקדשה על שער העיתון. הלוואי הלוואי וזה יתגשם".


יהודה שלזינגר צייץ פרגון בעקיצה להתנהלות קבינט הקורונה והמליץ "זה בדיוק מה שחסר לנו: פייטרית, רצינית, והכי חשוב - באה לעבודה. מתי מצרפים את לינוי אשרם לקבינט הקורונה?"
 


קובי סודרי צייץ וככל הנראה רמז לויכוח הסוער שהיה לו בשבוע האחרון עם נועם פתחי בכל הנוגע לאיפיון המילה משתכנז: "ואז משהו נשבר בי… לינוי אשרם דיברה, ההורים שלה דיברו, אפילו סבא וסבתא שלה דיברו! וכלום. שום חית. שום עין. שום אהווה אהווה. שום אזכור לתזונת הג׳חנון, הלחוח והסחוג, או הקפה עם החוויאג׳ ששתתה לפני התרגיל המנצח. ושום מילה על הנישול מגבעת עמל. רק מהזהב אכפת להם".

יואב רבינוביץ' לעג לכותרת שנתניהו בירך את אשרם ממעריב וצייץ: "דושבאג נתניהו: מתקשר ללינוי אשרם לפני צאת השבת כדי להשיג את בנט"
 

ואילו כתבת הארץ נעה לנדאו פרגנה לאשרם וגם לרזניקוב על המודעות התקשורתית המרשימה בה גם הודו לכל הספונסרים שלהן "המשמעת העצמית של אשרם לא מפסיקה במזרן: עם כל ההתרגשות, היא מקפידה להודות במקצועיות לכל ספונסר וספונסר שלה בכל ראיון. גם זליקמן מתראיינת מצוין עם איזון מושלם בין פרגון ללינוי להכרה בהישג של עצמה. מאומנות גם בתקשורת".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה