תקשורת ומדיה

"בן כספית מצייץ לך בטוויטר", השמאל קיפל את לסקי

חברת הכנסת ממפלגת מרצ מחקה ציוץ תמיכה שלה בכוחות המשטרה לאחר שספגה ביקורות קשות ממצביעי שמאל ביניהם מנהל "תיכונט" שעלה לכותרות בימים האחרונים על פרסומיו ברשתות החברתיות
מערכת ice |  2
ח"כ גבי לסקי ממרצ (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
האם ארגוני ומצביעי השמאל קיפלו את חברת הכנסת גבי לסקי ממרצ? על פי פירסומו של עורך "שביעי", ישי פרידמן אמש (ראשון) בדף הטוויטר, חברת הכנסת ספגה ביקורת קשה בחוגי השמאל לאחר שהחמיאה לשר לביטחון פנים, עמר בר-לב ולכוחות הביטחון על תפיסתם של ארבעה מתוך ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע. 
כאמור, בצאת שבת לסקי העלתה ציוץ לדף הטוויטר שלה: "כשמגיע, מגיע - כל הכבוד למשטרת ישראל ולכוחות הבטחון. וחשוב להדגיש: למשטרה יכולות ומקצוענות והגיע הזמן שיעשו בהן שימוש למיגור האללימות בחברה הערבית  ושכל מי שעשה דה לגיטימציה לאזרחים הערבים הוא סתם שופר, מסית או גזען. גם מילה טובה מגיעה לעמר בר-לב שניהל את האירוע בשקט ומקצוענות". 
 
לציוץ של לסקי היו שלל ביקורות בחוגי השמאל, כשהביקורת הבולטת ביותר הייתה של מנהל תיכונט, רם כהן, שבימים האחרונים עלה לכותרות בעקבות הפרסומים שלו ברשתות החברתיות שעסקו בבריחתם של האסירים הביטחוניים בכלא גלבוע. 
כהן כתב ללסקי: "גבי עושה רושם שמישהו פרץ לך לחשבון והתחיל לצייץ בשמך. זה נראה שבן כספית מצייץ לך בחשבון. אני חושב שטעית בציוץ הזה בראשיתו ואחריתו וזה לא קשור לעובדה שהמשטרה צריכה לעשות את עבודתה בחברה הערבית המופקרת לנפשה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בשמאל אתה חייב ללכת עם העדר אחרת. תחטוף
    עופר 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא נבהלה כמו במשטרים הבולשבקים אתה חייב ללכת עם העדר אחרת תלך לגולאג.....
    סגור
  • 1.
    השמאל בריוני ואלים. אין מקום למגוון דעות. פשיזם טהור (ל"ת)
    אני 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור