תקשורת ומדיה

אבו מאזן רוצה לפגוש את איילת שקד, סגל: "רודן זקן"

ראש הראשות הפלסטינית העביר מסר בפגישתו עם הח"כים ממרצ: "רוצה להפגש עם השרה שלכם", שטענה: "לא אפגש עם מכחיש שואה" וספגה שורה של עקיצות: "הגיע הזמן ללמוד לקח ולהפסיק לצאת בהצהרות", כתב חדשות 12 הוסיף: "נשגב מבינתי למה שר בריאות צריך לנטוש קבינט קורונה באמצע כדי לרוץ לפגוש אותו"
כפיר אדר |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הפגישה אמש (ראשון) של נציגי מפלגת מר"צ, מיכל רוזין, עיסאווי פריג' ושר הבריאות ניצן הורוביץ שאף ביטל השתתפותו בישיבת קבינט הקורונה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, גרמה לביקורת רבה בישראל, על אף אמירות מפתיעות של ראש הרשות.
הפתיעה במיוחד האמירה של אבו מאזן: "עלינו להתחיל וליייצר צעדים בוני אמון, להוכיח שאנחנו מתכוונים לעשות שלום ולאפשר לי לשמור על התקווה של העם הפלסטיני. אם נאבד את התקווה, נאבד את העתיד. יש לכם שרה בשם שקד. תגידו לה שאני רוצה לפגוש אותה", אמר אבו מאזן. "אני רוצה לראות את כולם, לא רק את החברים שלי. יכול להיות שנסכים על אחוז אחד, יכול להיות שעל כלום, אבל נדבר. זו הזמנה פתוחה".
 
אגב, שרת הפנים שקד עצמה הגיבה לדבריו ואמרה: "לא יקרה. ‏לא אפגש עם מכחיש שואה שתובע את חיילי צה"ל בהאג ומשלם לרוצחי יהודים". שורה של תגובות עוקצניות התקבלו בדף שלה, ביניהן של יבגני זרובינסקי שכתב: "הממשלה הכי מצחיקה בעולם", כנרת בראשי שהוסיפה: "על הסטייל של לא אשב עם מנסור עבאס? אני פרידמנית ואייצר שינוי במשרד המשפטים? כואבת לי הבטן, בחיי. הגיע הזמן ללמוד לקח ולהפסיק לצאת בהצהרות. את שרה בממשלה שמקדמת את זה..." וינון מגל שלעג: "ראשוני: אבו מאזן זרק את ניצן הורביץ מהגג".
עמית סגל כתב: "אבו מאזן הוא רודן זקן, רוצח של מתנגדיו, שעמו שונא אותו. נשגב מבינתי למה שר בריאות צריך לנטוש קבינט קורונה באמצע כדי לרוץ לפגוש אותו, ועוד יותר - למה מפגש איתו ב״ארמונו״ המפוקפק ברמאללה נחשב סמל סטטוס".
 
דודי אמסלם מהליכוד כתב: "לראות ולא להאמין... 'החבורה העליזה' דנו יחד במוקטעה באסטרטגיה איך משלבים כוחות בהסגרת חיילי צה"ל לבית המשפט הבינלאומי בהאג, והכל בחסות אלקין, אורבך, סער ושקד. בושה וחרפה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמית סגל הוא טיפש צעיר (ל"ת)
    יובל אורן 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה . ניסינו נסיגה חד-צדדית מרצועת עזה - "התנתקות" ועקירת 8,500 תושבי גוש-קטיף. אחרי חצי שנה קבלנו את הטיל הראשון לאשקלון. כל מסירת שטחים לאויב הערבי - יוצרת טרור , טילים ואיום יותר חזק עלינו. מי שלא לומד מטעויות של עצמו - הוא או טיפש או מזוכיסט.
    סגור
  • 1.
    הבל תיקשורתי
    חבורה של פטאתים 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אבו מאזן ואיפה שקד? דוקא ההתבטאות של שקד פטאתית ומראה שמדובר הליצנית לא חכמה במיוחד. שלום עושים עם אויבים לא עם החברים של אבא מהמחתרת לידיעת סגל בן הטרוריסט
    סגור