תקשורת ומדיה

למה חברת הכנסת מיש עתיד מצפה לתגובות שליליות?

ח"כ מירב בן ארי יצאה להגנת חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי שדיבר בדיון בוועדה לביטחון פנים וסיפר על חקירה מביכה שנעשתה לו בעקבות הציוצים בטוויטר. מרב בן ארי ציפתה לתגובות שליליות, איך הגיבו סמוטריץ', שיקלי ובן גביר?
מערכת ice | 
מירב בן ארי, יו"ר הוועדה לביטחון פנים (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
חברת הכנסת מ"יש עתיד" ויו"ר ועדת ביטחון הפנים, מירב בן ארי כתבה אמש (שלישי) כי היא מצפה ש"יכנסו בה" וזאת לאחר שהביעה תמיכה בח"כ לשעבר, מיכאל בן ארי בדיון בוועדה. למרות הציפיות לתגובה השלילית, בן ארי קיבלה תגובות חמות ותומכות מפוליטיקאים מהאופוזיציה. 
בדיון של הוועדה לביטחון פנים בדיון על הפרקטיקה של המשטרה בחקירות על ציוצים בטוויטר, מיכאל בן ארי סיפר: "במשך שבע שעות חקר אותי וביצעו נגדי הליך פלילי, טביעות אצבע לקחו ממני. אני עבריין? אבא לתשעה ילדים, אבא לשני חיילים, שירתתי בצה"ל ונלחמתי במלחמות ישראל. איך הם הופכים אותי לעבריין? אחרי שבע שעות של חקירה, החכמולוגים האלה מקריאים לי טוקבקים של אנשים"
ח"כ לשעבר המשיך: "אני יושב שבע שעות בחקירה הזויה וזה היה לא יאומן. מישהו מהפרקליטות כתב בבית המשפט שהחקירה הסתיימה. באוקטובר 2020 זה קרה, אנחנו כבר באקטובר 2021. אני מחכה לכתב האישום או להזמנה לחקירה. ומנדלבליט ביום הגשת הרשימות זימן אותי לחקירה. יש לי 30 אלף ציוצים בטוויטר ובחקירה הראו לי שישה".
 
ח"כ מירב בן ארי, יו"ר הוועדה כתבה בדף הטוויטר שלה: "אני כנראה אחטוף פה אבל אקח סיכון. לא הכרתי את חכ"ל מיכאל בן ארי קראתי קצת כתבות עליו בעיקר בתקופת הבחירות שבה נפסל מלכהן בכנסת אבל היום שמעתי את העדות שלו בוועדה שלי והיא פשוט טילטלה אותי מקווה שהלקחים מהאירוע שלו יופנמו וילמדו, לא צריך להתנהל כך ולא משנה מאיזה צד אתה במפה הפוליטית".
למרות הציפיות לתגובות שליליות, בן ארי קיבלה הרבה פירגונים מהאופוזיציה. ח"כ עמיחי שיקלי כתב: "את שליחת ציבור מעוררת השראה עם מסירות, חריצות ויושרה יוצאי דופן". בציוץ נוסף הוסיף: "אומץ לב, יושרה, רגישות ונחישות. אם אתם שואלים אותי מי חברת הכנסת שאני הכי מעריך התשובה שלי היא מירב בן ארי. לא רק בגלל הציוץ החשוב הזה אלא בעיקר בגלל העבודה האפורה והסיזיפית שלה בוועדה לביטחון פנים ובחקיקה, פשוט מעוררת השראה".
ח"כ איתמר בן גביר, מקורבו של חכ"ל בן ארי כתב: "שאפו. אמיצה, ישרה ובעיקר ציונית". ח"כ בצלאל סמוטריץ' הוסיף: "כתבתי כאן כבר כמה פעמים שמירב היא שמורת טבע בפוליטיקה הישראלית. יש בינינו לא מעט מחלוקות, אבל ההוגנות והמקצועיות והלב הגדול שלה הם מפתח אדיר והיא שליחת ציבור למופת. תודה מירב! כנסת ישראל ועם ישראל התברכו בשובך". 
חכ"ל בן ארי בעצמו כתב: "וואו, ממש תודה. קצת שפיות בתוך אובדן העשתונות שאנחנו נמצאים. למדתי היום ממירב, שניתן להיות משני צידי המתרס הפוליטי, ולהישאר הגונים ואנושיים"
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה