תקשורת ומדיה

קולט אביטל בפצצה נוספת: "פגשתי אישה נוספת שנפגעה מפרס"

אחרי  שטענה כי נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס תקף אותה מינית לכאורה לפני עשרות שנים ועוררה סערה רבתי, חברת כנסת לשעבר חשפה בראיון לגאולה אבן בכאן 11 הפתעה חדשה: "אני לא היחידה שזה קרה לה, גם למירי רגב מנסים להגיד שהיא התקדמה בדרגות בגלל זה"
מערכת ice |  5
קולט אביטל (צילום אוראל כהן, פלאש 90)
אחרי הסערה שעוררה לאחרונה עם הטענות כי הוטרדה מינית על ידי הנשיא לשעבר שמעון פרס, חברת הכנסת לשעבר קולט אביטל חשפה אמש (שישי) כי: "פגשתי עוד אישה שנפגעה משמעון פרס".
בריאיון שהעניקה לגאולה אבן-סער בתוכנית "השבוע עם גאולה" בכאן 11, ציינה אביטל כי משפחתו של פרס פנתה אליה והוסיפה כי בין היתר בעקיפין נאמר לה כי לדעתם היא ניסתה "לתפוס כותרת" על חשבונו לכאורה וכי ההתנהגות שלה הייתה עזת מצח. "אני מצטערת אם הבכתי אותם", השיבה לכך אביטל. 
אביטל סיפרה כי לא הייתה חושפת את האירועים אלמלא החומר שנחשפה אליו: "השבוע הזה היה צונאמי, היו תגובות טובות מאוד של נשים, לא רק מהדור הצעיר, שהבינו שזה דבר שהייתי צריכה לעשות והיה הרבה מאוד רפש. אני לא רוצה להפחית מהמורשת של פרס, הוא היה מדינאי דגול, הערכתי אותו והייתי שייכת למחנה שלו. כל ההאשמות מדוע החלטתי ונזכרתי אחרי כל כך הרבה שנים - מנסה להפחית מהאמינות שלי".
בנוסף, אביטל נשאלה אם חשפה את דבר התקיפה בפני מקורביה וסיפרה כי חבריה הקרובים ומשפחתה ידעו. "אחד הדברים שהציקו מאוד לי ולמשפחתי זה שבאופן קומפולסיבי הדביקו לי במשך שנים רומן עם פרס. בסופו של דבר אני לא היחידה שזה קרה לה, גם למירי רגב מנסים להגיד שהיא התקדמה בדרגות בגלל זה. שילמתי מחירים כדי להתקדם והיו לא מעט הישגים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כלומניקית. אם פרס לא היה דואג לה היתה היום קופאית בסופר (ל"ת)
    כנראה היתה גם פילגש 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    @@@@
    &&& 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכיסא שאת יושבת עליו זה בזכות פרס ששוכב בקבר ואינו יכול להגיב
    סגור
  • 3.
    לא מאמין לה שתוכיח הוכחות (ל"ת)
    לילו 10/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אני מאמין לה
    דוד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מאמין לה, בטוח שיש עוד כמה
    סגור
  • 1.
    אולי מספיק כבר להשמיץ את הנשיא ז"ל
    דניאל 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יכלת לעשות זאת כשהוא היה בחיים והיה מועמד לנשיא, עכשיו אחרי שהוא מת, להשמיץ בצורה כזאת, זה מעשה נבלה!!! זה גם מוריד מכבודך גב' אביטל!
    סגור