תקשורת ומדיה

נתניהו לא יגיע לטקס האזכרה לרבין: "המשך ההסתה"

ראש האופוזיציה לא יופיע לטקס הממלכתי בהר הרצל וספג ביקורת. יריב אופנהיימר: "מי שמחרים בהפגנתיות את האזכרה הממלכתית לרצח אומר לתומכיו: רצח רבין זה עסק של שמאלנים, ההם שאנחנו שונאים", דן מרגלית הפתיע: "נבון בהיעדרותו, מסקנה הגיונית", ואיך עקצו ינון מגל ויותם זמרי?
כפיר אדר |  7
בנימין נתניהו (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
היום (שני) פורסם כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לא יגיע לטקס האזכרה הממלכתי לראש הממשלה המנוח יצחק רבין בהר הרצליה. על כך היו לא מעט ביקורות, אבל נרשמו גם כמה פרגונים מאנשי תקשורת שלא נחשבים למליצי יושר של נתניהו.
יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור כתב: "כמו בהחלפת ראש השבכ, כך גם בטקס הזכרון לרצח רבין: נתניהו לא מגיע כדי להימנע מלומר: ״ראש הממשלה מר נפתלי בנט״. זו ההזדמנות של יולי אדלשטיין לבוא, לנאום ולהראות שיש בליכוד ימין ממלכתי וציוני, ולא רק ביביזם חולני וחתרני".
 
אחד המבקרים החריפים של נתניהו, דן מרגלית, דווקא פרגן: "זה לא קורה לי בכל יום: ח"כ ביבי נבון בהיעדרותו מהטקס לזכר יצחק רבין ז"ל בהר הרצל. בכך הוא מונע מתח ומדנים, שמעיבים על הזיכרון הכואב. זו מסקנה הגיונית מהאירועים בטקסים קודמים. די בכך שינאם בכנסת בתוקף תפקידו כיו"ר האופוזיציה".
יריב אופנהיימר טען: "מי שמחרים בהפגנתיות את האזכרה הממלכתית לרצח אומר לתומכיו: רצח רבין זה עסק של שמאלנים, ההם שאנחנו שונאים. לא טראומה לאומית, לא חשוב לזכור ולהזכיר, שיתאבלו לבד. החרמת האזכרה היא המשך ההסתה".
ינון מגל בחר לעקוץ את המבקרים נגד נתניהו כשכתב על כך: "חוסר כבוד מצד נתניהו לא להגיע לאזכרה של רבין בהר הרצל ולשמוע מהמשפחה שהוא אשם ברצח". יותם זמרי הוסיף: "לא הבנתי, אז היום אתם כועסים על זה שההוא שרצח את רבין לא מגיע לטקס לזכרו? הגיוני".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    למה שיגיע?
    ליגת הצדק 10/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא חייב אם הוא לא רוצה. לא מבין מה הבעייה
    סגור
  • 6.
    דייי כברררר
    מציץ ונפגע 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחפשים את נתניהו בכל דרך נראה לי שילך לעולמו ימשיכו להאשים אותו על כל נאדשיפריח השמאל
    סגור
  • 5.
    ביבי צריך להדגיש מורשת רבין-תמיכה ב"תוכנית אלון" בבקעה! (ל"ת)
    איתן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הפסיבל השנתי עלילות הדם נגד נתניהו החל
    ציוני 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    https://youtu.be/Quo6CKoNe5M נאטםנתניהו
    סגור
  • 3.
    השמאל הקיצון ורבין-מירר חייו בקדנציה-1 וחיבוק דב עכשיו
    איתן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נפלאות דרכי השמאל, בקדנציה הראשונה של רבין הם מיררו את חייו. היותו איש צבא, רמטכ"ל עם ההילה של ניצחון הבזק במלחמת 6 הימים, התפיסה הביטחונית שלו תמיכה ב"תוכנית אלון" סיפוח שטחים בבקעת הירדן, הפכו אותו ליריב פוליטי והם נלחמו בו. מאז הרצח הם אמצו אותו חזק אליהם כאילו הוא משלהם. זה היה מהלך תעמולתי, אימוץ של כלי נשק במלחמה הפוליטית מול הימין והמתנחלים. מורשתו של רבין אינה המורשת של השמאל. טוב יעשה הימין אם ידגיש את מורשת רבין של 48 67 ו-73, וינתק בן השמאל הקיצון לרבין.
    סגור
  • 2.
    גם לא להגיע יכול להיות הסתה?
    אויש 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי די? לא מכבד, לא נאה, אבל הסתה? קצת הגזמה בשימוש במילה הזאת. גם לתת פירוש רשי, גם לייחס אותו, וגם לקבוע שהסבטקסט אכן נאמר ולכן זאת הסתה. מוגזם לחלוטין
    סגור
  • 1.
    YOUTUBE לא שוכח: ביבי וארון הקבורה לרבין ברעננה
    אלי גפן 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מסית נשאר מסית: https://www.youtube.com/watch?v=TErFL5LUAhM
    סגור