תקשורת ומדיה

קרעי קרא לביתו על שם נתניהו? בן-חיים: "אהוב העם"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חגג יום הולדת 72 עם חברי האופוזיציה שעברו אחרי העוגה והבלונים לאיחולי טוויטר, המפתיע מהאיחולים היה זה של שלמה קרעי שחשף עובדה מעניינת  
מערכת ice |  6
בנימין נתניהו ראש הממשלה (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-72, ובהתאם למאורע הטוויטר הוצף בברכות חמות מחברי הכנסת של האופוזיציה. פרשן חדשות 13 אבישי בן חיים התייחס גם הוא למאורע של היום וצייץ, "יום הולדת ל״אהוב העם״. זו תופעה חברתית-פוליטית שההגמוניה לא מבינה, מאז בגין לא היה סיפור אהבה כזה. (או שבעצם ההגמוניה כן מבינה, מבינה היטב. מבינה שרק מנהיג מהסוג הזה יכול לאיים על הגמוניותה, ולכן רודפת אותו ורוצה להגביל את זכות הבחירה הדמוקרטית של העם. להגביל את הדמוקרטיה)".
חבר הכנסת דודי אמסלם, בירך בציוץ וכתב, "מנהיג עתיר זכויות, מדינאי בחסד, ראש הממשלה הכי גדול שהיה פה, בפער... מאחל לבנימין נתניהו עוד שנים רבות בעשייה הציבורית, בראש המחנה הלאומי- למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. יומולדת שמח, רק בריאות איתנה ובשורות טובות". 
מירי רגב תיעדה את חגיגות יום ההולדת שנערכו באולם מליאת האופוזיציה, "בחגיגות יום ההולדת ה-72 של בנימין נתניהו, בעז"ה נחזור ובגדול!" 
ההתייחסות המפתיעה ביותר היתה של שלמה קרעי שחשף קשר מפתיע בין שם שהעניק לביתו ובין נתניהו, "קראתי לבת שנולדה לי בשם "אשכר" - מתנה, מתוך פרק עב (יום הולדת 72) בתהלים: "לשלמה אלוקים משפטיך למלך תן... מלכי שבא וסבא אשכר יקריבו". בשמאל, שמקנאים באהבה שלנו אליך, היו בטח שואלים: "מה היה אומר פרויד על זה שקרעי קרא לבת שלו בשם שהוא בגימטריה נתניהו - 521".
 
קטי שטרית איחלה לנתניהו, "יום הולדת שמח ראש הממשלה לשעבר ולעתיד בעז"ה ידידי מר בנימין נתניהו. אני מאחלת לך בריאות איתנה, אושר והמון נחת. שתמשיך במשימת חייך למען העם והארץ הזאת ושיהיו לך הכוחות להתמיד ולהיות נאמן לערכיך שהביאו אותך להיות אחד מהמנהיגים המוערכים בעולם, קל וחומר כאן בישראל. מזל טוב איש". יקר.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעשית מתאים בתור שם לבת. על שם מעשיהו, לשם ביבי הולך
    סולטנה בת כפרה 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעשית הכי מתאים בתור שם. על שם מעשיהו, שם ביבי יבלה את שאירת חייו.
    סגור
  • 5.
    גם אני
    הצודק 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אומנם לא ימני,אך מאחל לראש האופוזיציה ח"כ נתניהו:בריאות שלמה,אריכות ימים ותודה על 10 שנות תרומה למדינה כראש ממשלה.שנתיים האחרונות לא היו שלאגר אבל השאר יפה מאוד.
    סגור
  • 4.
    שמחת זקנתי
    גרי 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבולט מי לא השתתף בסוללת המברכים אני לא רואה את יוצאי הליכוד כשעוד הייתה מפלגה ראויה מברכים מה שאני רואה זאת מקהלה שחוזרת כמנטרה על "נפלאותיו" של ביבי לדעתי האישית זה ראש לשועלים וכל הפסטיבל מסביבו של נתניהו יפחת יום אחרי אישור התקציב ואז יסתבר לכל מי שעיניו בראשו שזאת פטה מורגנה שבליכוד אוטוטו חוזר ואז יתחיל מחול השדים זאת דעתי עדיף היה עם הליכוד היה חוזר לימיו היפים בוחר באנשים שרואים לשרת את העם ולא כאלה שמתחרים בינהם מי צועק יותר חזק בכנסת הליכוד הגיעו לשפל המדרגה כשהם לא מתפקדים כח"כ עושים הכל לשיבוש עבודתה של כנסת ישראל גם כשמדובר בחקיקה לטובת בטחון ישראל בושה וכלימה הליכוד חייב להפנים שהשלטון לא נרשם על שמם בטאבו אנו דמוקרטיה ובדמוקרטיה יש חילופי שלטון ולא התנהגות שגובלת בהרס המדינה כדאי שתפעלו לסולידריות בעם ולא לקרע והערה לגבי הסקרים האחרונים אני לא מכיר אחד שהצביעו עבור ימינה או גנץ או סהר שעכשיו מצביע למה שמתרחש בליכוד לדעתי כאוס מוחלט והכל סובב סביב אדם אחד
    סגור
  • 3.
    קרעי היה צריך לקרוא לביתו חרמונה, על שם כלא חרמון
    צביקה 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יתכן ששם הוא יוכל לבקר את האליל לאחר ההרשעה.
    סגור
  • 2.
    תחרות הליקוקים החלה. המפסיד נרשם בפנקס של 'הגברת'.
    יצחק מרום 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    13 2
    וכן, עבדים יקרים בממלכת ביביסטאן - אתם יודעים מה ההשלכות של זה.... הפנקס פתוח והיד רושמת. אז תשלחו כבר איזה ברכת FAKE מתלקקת ותמתחנפת ותגמרו עם זה.
    סגור
  • 1.
    תיקון לאבישי אין-לי-חיים: ביבי הוא ״אהוב רבע העם״ - גג
    יענקל רבינוביץ' 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    18 2
    30 מנדטים פלוס מינוס - זה כל מה שיש לו. הנסיונות המביכים להנדסת התודעה מצידך, כמו גם התיאוריות ההזויות שאתה מנסה לפמפם, מעידות על המצוקה בה אתה שרוי. לא קנינו ולא נקנה. גש לקבל עזרה, נשמה. זה יכול לעזור. מילה של אשכנזי.
    סגור