תקשורת ומדיה

יו"ר בני סכנין לשעבר בעימות חריף עם בן-גביר: "חמסניק"

עימות חריף עימות בין ח"כ מאזן גנאים לח"כ איתמר בן גביר התלקח בזמן הדיון בוועדה לביטחון פנים על אלימות באצטדיונים, שנערך בשעה זו. הוועדה לבטחון פנים קיימה דנה בנושא: "התמודדות המשטרה במגרשי הכדורגל"
מערכת ice | 
מאזן גנאים, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ בן גביר אמר בדבריו כי אין להכליל את כל אוהדי לה פמיליה וכן טען כי מי שנקט באלימות צריך לשבת בכלא. הח"כ שייצג את הארגון כעו"ד, טען שאסור להכליל את כולם, "יש עשבים שוטים שצריך לגנות אותם ומי שתקף את האוהדת, צריך לשבת בכלא! זה מגונה ומכוער אבל אי אפשר להכליל את כולם ואי אפשר להוציא אותם מחוץ לחוק, בפרט כאשר נשמעות קריאות ההסתה של אוהדי סכנין, כמו "איטבח אל יהוד" ו-"ברוח ודם נפדה את הר הבית" וכשפנתי להתאחדות לכדורגל לא מתייחסים".
עוד הוסיף בן גביר,  "הדרך להתמודד עם ארגון אוהדים זה לא לאיים בתביעה, אלא לדבר ואם יש אלימות צריך לטפל בה, אבל חורה לי שהמשטרה נוקטת בצעדים בעיקר נגד אוהדי בית"ר". בן גביר סיים את דבריו בהצהרה, "אני שותף למאבק באלימות וכל יוזמה שהיא נגד אלימות אני הראשון להתיצב, אבל בהגינות ולא בהכללה, כולם שווים". 
 
במהלך הדיון התפתח עימות בן ח"כ מאזן גנאים לח"כ בן גביר. כשגנאים תקף את ח"כ בן גביר גנאים לבן גביר: "אחרי ששחקת בבית"ר אני מבין למה היא גזענית". בן גביר בתגובה: "לא פלא שהיית הבעלים של סכנין. גנאים ניסה להשתיק את ח"כ בן גביר שהשיב לו, "חמסניק". גנאים התפרץ שוב וקרא לבן גביר "גזען" ובן גביר השיב לו "אלפי יהודים רצחתם" "האחים המוסלמים".
"שמעתי 7,000 אוהדי בית"ר אומרים 'מוות לערבים', 'הר הבית בידינו', 'מוחמד מת'" - כך אמר ח"כ מאזן גנאים מרע"מ, לשעבר יו"ר בני סכנין "שהביאה הרבה כבוד לחברה הערבית ולמדינה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה